er der nog...

Mere
14 år 3 måneder siden #1051428 af Peter Mikkelsen
Besvaret af Peter Mikkelsen på emne er der nog...
Hej igen Jan

Hvis Du ikke kan få det hos Holbæk ell. Tempo har www.shipshop.dk et PC21X Part # 99-73 til Kr. 429,- Du kan bruge.

Mvh. Peter

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
14 år 3 måneder siden #1051427 af Peter Mikkelsen
Besvaret af Peter Mikkelsen på emne er der nog...
Hej Jan

Jeg er lidt i tvivl hvad det er Du mener, er det Power/data kablet eller forlænger kablet mellem GPS-Ant. Du mangler ? er det for at få GPS signalet til Din VHF hvor Du skal have MMSI nr. ind programmeret, så Du kan udsende et nødsignal med position, ved at trykke på knappen under den røde lem.
Det originale power/data kabel til Global Map 4000 hedder PC-25X 99-73. Du kan dog bruge de fleste Power/data kabel fra Lowrance. Det er muligt at Holbæk båd center har et kabel ellers ring til Michael Tempo både. Du skal nok forvente en pris på 3-400,- kr for power kablet. Hvis det er forlænger kablet til GPSen, så kom lige igen.

Mvh. Peter

Mere
14 år 3 måneder siden #1051426 af Michael Holme
Besvaret af Michael Holme på emne er der nog...
Prøv Tempo både , de ligger inde med div kabler . har selv hentet nogle . Spørge efter Michael , han kan måske trylle

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 3 måneder siden #1173329 af
er der nog... blev oprettet af
er der nogen der ved hvor man kan købe kabler til lowrence globelmap 4000, ville gerne have forbundet den med min gps dvs få et mmsi nr mvh jan wedberg kalundborg
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.385 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer