Måske der...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 3 måneder siden #1051191 af
Besvaret af på emne Måske der...
Tak til Claus Jaltoft for hurtig svar,det var det jeg ver bange for,har også selv fundet ud af, at uden omdrejninger fungerede den men som du siger var det jo ikke meningen,det ville jo være fint hvis Garmin kom på banen desangående, det er jo fustrerende at have en pilot til 20 kg og så kan den ikke bruges optimalt,det duer bare ikke!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
14 år 3 måneder siden #1051189 af
Besvaret af på emne Måske der...
Uha - det har Jan Schmidt /Oncource - med sin Johnson 140hk. Han har været i Fabkriks opsætning og slå aflæsning af omdrejninger fra. Piloten fungere ok uden - MEN det var jo ikke helt meningen iforhold til optimal performance!
Jan , Garmin, KTC og Vestsjælland har brugt mega meget tid på dette problem, og idag sejler han stadig uden at piloten kender omdrejnigerne fra motor.
De 2 yderste knapper (højre og venstre) holdes inde samtidigt - ca 20 sekunder - og så kommer menuen. Desværre kommer menuen kun frem ca 1 ud af 20 gange - så det er vildt besværligt. Det er vist unødvendigt at sige at du skal manøvrere med forsigtighed i fabriks indstillingerne .....

Det er vist noget med Taco meter der måler svinghjul eller - lign. På Suzuki/johnson 140 er det tallet 5 - der er det rigtige.

• Gæst
  • Gæst
14 år 3 måneder siden #1179008 af
Måske der... blev oprettet af
Måske der er nogen i dette forum der kan hjælpe, det drejer sig om en Honda 75 hk fra 1995,jeg har en Garmin GH10 autopilot installeret,den bruger motoromdrejninger til at styre efter, men jeg kan ikke kalibrere motoromdrejninger, piloten kommer med fejlmelding at motoromdrejninger er tabt,ledninger fra motoromdrejninger er korrekt monteret, er der nogen løsning på dette, andet end at skifte til Suzukimotor for at løse problemet,syntes bare at der må være andre som er stødt på lignende problem,vil jeg gerne høre om dette.

Tid til at oprette siden: 0.133 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer