-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hvor er de...
Hvor er de...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 4 måneder siden #1051027
af
Du kan bare det "skidt" med at ramme de store Claus.. Vi har de sidste to weekender været på sundet, og fået helt utrolig mange fisk. Men intet med størrelse på. (max. 3 kg)
Hvis du en dag mangler en gast Claus, så må du jo give lyd.. Kunne godt tænke mig at lære at ramme dem der står på over 30 m vand. ,O)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 4 måneder siden #1051025
af
@ Henrik . Nu har jeg været på en aften tur - igår mandag- jo de står der ovre. 8,7 og 13,2 det var vist dem du ville fange - ikke -). Makkeren tog disse, selv nåede jeg kun ca 7 kg. Fint fiskeri mellem kl 19 og 21.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 4 måneder siden #1050951
af
Tak for svaret Claus. Har du selv fået nogen med størrelse på fornyeligt eller er det hvad erfaringen siger dig.
mvh. Henrik
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 4 måneder siden #1050936
af
Du skal nok fortsat være syd og øst for Ven, Svenskesiden. Fra fedterøven og helt ned til den røde bøje ved midt farvandet. Der skal være strøm og helst også ved bunden, da torsken ellers vil fortrække at være oppe i vandet. Du fisker på dybere vand og derfor må du nok affinde dig i at fiske med 4-500 gr pirke. Endeligt skal du også prøve de tidlige ture, afgang kl 4:00!
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 4 måneder siden #1178944
af
Hvor er de store.
Lyder nok lidt grådigt, men trænger til at få torsk over 5 kg. Har hele foråret fået rigtig mange torsk(1-3 kg) i området omkring Vindmøllerne(Øresund) og virkelig nydt det, men som tiden går vokser ens ambitioner jo lidt.
Så i hvilket område skal jeg så sænke pirken. Er det omkring Ven eller er længere nord på såfremt jeg skal have stangspidsen hele ned til korken.
Mvh. Henrik Sørensen
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hvor er de...
Tid til at oprette siden: 0.147 sekunder