Jeg tager ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 3 måneder siden #1051271 af
Besvaret af på emne Jeg tager ...
Hej alle.
Nåede kun ud en gang i min båd under campingferien. Familien havde også andre planer end fiskeri. Fisketuren startede med at jeg sejlede børn og kæresten til Klinten for at bade og nyde den storslåede udsigt fra havet. Derefter tilbage til Klintholm Havn, og sætte dem i land.
Jeg kan bedst lide at trolle i medsø, så jeg startede fiskeriet i den sydlige ende af Hjelm Bugt, og trollede nordpå. Holdt mig ca 1 sømil fra land, hvor dybden varierede mellem 30 og 55 fod. Skulle derfor ind og ud mellem diverse bundgarn, men det var ikke noget problem. Trollede med to sideplannere monteret med kusamo i 3 og 7 meters dybde. Disse gav 2 hornfisk og en enkelt mindre torsk, som fik friheden igen.
Allan ( Team Cjap ) havde inden turen fortalt mig at Apex i gul/grøn virkede, og første ørred på 53 cm blev også taget på dette agn. Sidst på dagen fik jeg et tripple - hug ( havde Apex på mine fire stænger i downriggerne ). Fik alle i båden uden de store problemer. 53 cm, 55 cm og 58 cm.
Naboerne på campingpladsen fik fisk til aften :-).
Takker for jeres input.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
14 år 4 måneder siden #1050717 af
Hjelm bugt kan godt kaste et par flotte ørreder af sig nu. Brug gerne skrappe farver(firetiger)

• Gæst
  • Gæst
14 år 4 måneder siden #1050712 af
helt inde morgen og aften. Dybt midt på dagen!

• Gæst
  • Gæst
14 år 4 måneder siden #1178897 af
Jeg tager ... blev oprettet af
Jeg tager på campingtur til Møn med familien fra d. 22 juli og 7 dage frem. Slæber båden med der ned, og håber der bliver tid og vejr til lidt fiskeri. Hvor skal man koncentrere fiskeriet på denne årstid. Tænker positioner og dybder. Har søgt lidt i fangstrapporter, og får det indtryk, at det er i det kystnære det foregår, hvis der foregår noget :-).

Tid til at oprette siden: 0.135 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer