-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Er der nog...
Er der nog...
-
Jens Grizzly Gøth
-
-
-
Premium Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
14 år 6 måneder siden #1049240
af Jens Grizzly Gøth
Slut for mig er når man har fanget 4000 hornfisk på fem timer så er jeg helt slut men det ser ud til at hornfiskene kommer i små portioner i år så alt er muligt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
14 år 6 måneder siden #1049093
af
ja det burde blive ved lidt endnu - for vildt i Simris er det jo ikke. Og de helt store har jo ikke været ved havelågen endnu.......
-
Janus Ankjer Vedel
-
Emne forfatter
-
-
Elite Member
-
Mindre
Mere
-
-
-
-
14 år 6 måneder siden #1049089
af Janus Ankjer Vedel
Ok det lyder meget logisk, tak for rådet.
-
-
-
Gæst
-
14 år 6 måneder siden #1049085
af
Generelt bør det være ved at være forbi. Da jeg altid måler vandtemperaturer som en sindssyg, har der været et klart mønster alle de forgående år.
Ud fra de målinger er der et klart mønster. Når vandtemperaturen rammer 12 grader. Så er det slut. I år er havvandet ikke i nærheden af den "slut temperatur". Måske tager jeg fejl. Men i de andre kolde år har jeg og mange andre fanget laks helt hen til omkring d. 1 juni. Eller når vandtemp rammer 12 grader.
Bare husk at så længe at vandtemperaturen er rigtig, så er det vinden der afgøre om fiskeriet er godt - eller skidt.
-
Janus Ankjer Vedel
-
Emne forfatter
-
-
Elite Member
-
Mindre
Mere
-
-
-
-
14 år 6 måneder siden #1178572
af Janus Ankjer Vedel
Er der nogen som kan fortælle mig hvor længe lakse eventyret ved Møn bliver ved.
Var dernede og fiske den 24-25 april, og fangede også en fin fisk på over 10 kg. Har haft laksefeber lige siden, og har egentlig planer om en tur igen i denne weekend. Men vejret ser dog ret tvivlsomt ud så det ender nok med at jeg må udsætte min tur. Så kort sagt hvornår plejer laksene at forlade området omkring Møn?
mvh Janus
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Er der nog...
Tid til at oprette siden: 0.181 sekunder