Enten er d...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 6 måneder siden #1049052 af
Besvaret af på emne Enten er d...
Jeg har sejlet rundt om sjælland mange gang både syd og nord om, men syntes helt personligt at ture syd om sjælland er klart den hyggeligst, og måske også den korteste.... Det er en super oplevelse at sejle gennem bøgestrømmen.

Jeg vil vurdere tur til ca. 90 SM. og med en hyggelig gennemsnitsfart på ca. 18 knop = 5 timer og en lille tusse i omkostninger begge veje.

God tur!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 6 måneder siden #1049045 af
Besvaret af på emne Enten er d...
der er ca 60 eller 70 sømil syd og 100 sømil nord om..

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 6 måneder siden #1178563 af
Enten er d... blev oprettet af
Enten er det fordi jeg ikke har trailerkort, eller er det bare fordi det kunne være sjov at flytte sin båd fra Kastrup havn til sommerresident i Mullerrup havn på sjællands vestkyst. Men hvor langt er der og hvor længer er man om det. Jeg sejler en Shetland med en 115 hk bagpå, så en marchefart vil ligge på ca. 25 knob. Hvad er det mest fornuftige/hyggeligeste, nedenom sjælland eller ovenom. På forhånd tak.

Tid til at oprette siden: 0.124 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer