Hej, nu n?...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 6 måneder siden #1048954 af
Besvaret af på emne Hej, nu n?...
Det gør min også hver gang, det er helt normalt. Ydermere kan man opleve at bremserne "knurrer"(også ret voldsomt) de første par gange man bremser, hvis der er rust i tromlerne eller kablerne hænger lidt.
Jeg starter altid med at bremse et par gange - uden alt for meget fart på. Stadig voldsom lyd, men lidt mindre ryk i bilen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
14 år 6 måneder siden #1048952 af
Besvaret af på emne Hej, nu n?...
Jeg oplever det samme. Jeg tror at bremsebelægningerne bliver knubrede eller noget, hvilket resulterer i at bremserne blokkerer første gang der bremses. Kan også ske, hvis de har været meget våde af at være kørt langt ud på en flad rampe. Hvis man bare er opmærksom på det er det til at leve med - synes jeg

Frits

• Gæst
  • Gæst
14 år 6 måneder siden #1178541 af
Hej, nu n?... blev oprettet af
Hej, nu når traileren har stået hjemme et stykke tid og jeg skal ud og fiske igen....når jeg så kører ned af vejen og første gang jeg bremser så giver båd/trailer ligesom et "ryk", lyder ret højt og voldsomt, derefter ingen problemer. Nu er jeg ikke særligt mekanisk anlagt, men jeg bilder mig ind at det måske kan være bremseklodserne der lige skal løsnes fra hinanden eller ? Er det noget jeg skal være bekymret over ? og hvad kan man gøre ?
mvh, per

Tid til at oprette siden: 0.131 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer