-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Jeg har in...
Jeg har in...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 6 måneder siden #1048584
af
Benytter selv Great White, og er glad for dem, håber ikke de udgår.. Ellers må nogen starte en produktion af dem i rustfrit stål, det er jo en simpel konstruktion..
Efter sigende skulle dem fra Wildwater være lige så gode, kan nogen be- eller afkræfte det??
shop.wildwater.se/group.asp?group=17
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 7 måneder siden #1048575
af
har desværre hørt på rygtebørsen, at great white o.l produkter ikke vil være at finde fra den producent længere, da de er blevet opkøbt af et andet firma, der ikke mener at der er market for denne vare......
Absurt....
Har lige købt den sidste i Hvidover sport som dog kunne fortælle at de har haft dem i restordre i længere tid men ikke har kunnet få en tilbagemelding.....
Så udled selv om der er noget om snakken....
Men som svar på spørgsmålet så ja de store er klart det rigtige valg til dit brug...
mv.
nicolai
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 7 måneder siden #1048560
af
jeg bruger Great white (den store) både med en kusamo lignende paravane og sågar med minidipsy. Det virker fint. Også i 1½ meter bølger
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 7 måneder siden #1048558
af
Hej alle.
Tak for jeres input.
Mit problem er at planneren trækker for langt ind bag ved båden, når jeg belaster den med kusamoer. Great White som er større vil nok være en del af løsningen. Allan ( Team Cjap ) har rådgivet mig lidt omkring, hvordan jeg fikserer Scotty klemmen, dvs ændrer Great White således, at den kører optimalt også med kusamoer. Yderligere skulle den modifiserede planner også kunne trække længere ud end den originale. Jeg vil lade det være op til Allan, om han vil dele sine erfaringer på forummet.
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
14 år 7 måneder siden #1048556
af Peter Olsen
ahhh... Great light er lillebror til Great white -- 0) det som jeg kan læse ved at google mig frem er at den ikke er lavet til paravaner.. der skulle du nok som Peter skriver havde valgt storebroren Great white, den har jeg til gængæld kun hørt godt om.. Men igen det hjælper hvis du skriver hvad problemet er ??
/Peter
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 7 måneder siden #1048554
af
Sæt klemmen fast vinkelret på planneren, Det samme princip som offshore planner har kørt med i årevis. Offshore klemmer kan nemmere sættes fast da der er 2 huller som kan bruges til at skrue. Scotty er lidt svære da man jo justerer tryk på klemmen bagerst - dvs der hvor den skal fixeres. Har set folk bruge tape til at støtte klemmen i en fast vinkel på planner. Prøv det - ved dog ikke hvor længe det vil holde.
Håber at Great white eller Wildside planner snart kommer med fast klemme for det vil gøre dem til det helt oplagte valg.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Jeg har in...
Tid til at oprette siden: 0.230 sekunder