-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Problem me...
Problem me...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 7 måneder siden #1048354
af
En påfyldning af ca 1 dl olie og styringen virker igen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 7 måneder siden #1048271
af
umiddelbart har jeg een gang på 10 ÅR skulle fylde væske på min styring, under 1 dl.håber da ikke at der er sea start pro, i har fordi så fatter Peter ikke een meter.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 7 måneder siden #1048266
af
Hej Bo
Jeg har samme problem med min Drago 640 men en 200 hk suzuki, jeg skal over til Per vestsjællands marineservice i morgen, så skulle vi gerne finde problemet, skal nok skrive til dig, når problemet er løst
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
14 år 7 måneder siden #1048263
af Peter Olsen
Ingen tvivl om du mangler hydraulisk olie, men da det er et lukket kredsløb betyder det unægteligt at der et eller andet sted er der en utæthed på dit system.. Du skal have fundet utætheden og sørge for den liver tæt igen.. nu forgår hydraulisk olie ikke bare sådan så du burde nemt kunne finde ud af hvor utætheden er ved at følge slangerne i båden.. Derefter skal du genfylde og evt. udlufte systemet så burde det virke igen
/Peter
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 7 måneder siden #1178385
af
Problem med hydraulisk styring til min påhængsmotor.
Hej alle
Jeg har en drago 640 med en suzuki 140 HK motor. Båd og motor er fra 2004. Jeg har netop haft min første tur i år og opdager at det pludseligt er blevet meget meget tungt at dreje båden. Derudover er der kommet ratslør (3-4 cm).
Jeg har hydraulisk styring på båden. Hvad kan der være galt? Mangler den mon bare hydraulik olie eller er der noget mere alvorligt galt?
Nogen der har erfaring med hvad der kan være problemet ved ovenstående symtomer?
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Problem me...
Tid til at oprette siden: 0.167 sekunder