-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hejsa!
Er...
Hejsa!
Er...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 7 måneder siden #1047800
af
Enig med Martin. Kommer selv sydfra og kører tit nordpå. Mit valg står mellem Rungsted og Skovshoved. Hvis Skovshoved fik lavet et godt tilbud til SSK''s medlemmer for den sidste del af året tror jeg at det ville være en rigtig god forretning for både dem og os.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 7 måneder siden #1047798
af
Skovshoved og klubben har en super aftale fra den 1/10 til den 31/3 Men man kan så sige at det er lidt dyrt at skulle betale for et helt årskort for resten af året. (det giver 143,- kr. pr. md resten af året, (divideret med 7 md.) imod 83,- kr. for rungsted (divideret på 12 md.)
Syntes at skovshoved skal give rabat til dem der kun skal betale for de sidste 7 md..?
Men misforstå mig ikke, syntes klubben har en super aftale.. Men det giver jo sig selv at folk tegner kort i rungsted og samtidig benytter skovshoved... En rabat ville nok lave om på dette..!? Og skovshoved ville tjene noget mere.!
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 7 måneder siden #1047793
af
Det koster 120kr per gang og 1000kr for et år .Havnekontoret er åbet fra 11-12 .
ellers kig på deres hjemmeside.Mvh Rasmus
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 7 måneder siden #1178293
af
Hejsa!
Er der nogen der ved om man kan sætte i i Skovshoved og så betale pr gang?
Regner med at køre derop i morgen og prøve lykken, men er der noget sted man kan betale, tidligt om morgenen?
Mvh Erik Petersen.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hejsa!
Er...
Tid til at oprette siden: 0.174 sekunder