Hej, er de...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1047841 af
Besvaret af på emne Hej, er de...
Lige for at korrigere Mogens, så har jeg selv lige fået fornyet min nøgle, og fik at vide at den følger kalenderåret, dvs. der skiftes til ny nøgle ca. 1/1. Prisen er som opgivet 750,- og HUSK!!!! der er ikke parkering tilladt med bil inden for bommems område, samt trailere skal parkeres på græsarealet, og hvis der ikke er plads, på parkeringsarealerne uden for bommens område.

Mvh. Team Janka.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1047784 af
Besvaret af på emne Hej, er de...
Hej Andreas
Du må en tur forbi havnekontoret,(check lige åbningstiden på Hundige havns hjemmeside) der kan du købe en nøgle som koster kr.750 incl. nogle klistermærker som skal på båd og trailer, nøglen kan bruges i et år, fra ca. 1/4-2010 til 1/4 2011. så stilles låsen om, og der skal købes ny nøgle.

MVH
Team Mac

Mere
14 år 7 måneder siden #1047750 af Peter Olsen
Besvaret af Peter Olsen på emne Hej, er de...
Brug nedenstående link, det fleste havne har stor aktivitet her i påsken, så jeg er ret sikker på at de er til fange..

smaabaadsklub.dk/havne/detalje_havne.asp?ID=109

• Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1178284 af
Hej, er de... blev oprettet af
Hej, er der nogen som ved, hvordan man får en nøgle til slæbestedet Hundige Havn Hejren. Står i den situation at jeg gerne vil ud med båden på mandag (helligdag).

MVH. Andreas

Tid til at oprette siden: 0.144 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer