Sad lige o...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1047825 af
Besvaret af på emne Sad lige o...
De har også godkendte baglygter,sidemarkering der godkendte m. refleks,baklygter er der også på listen og meget andet godt og sidst men ikke mindst de bruger næsten ingen strøm og har et godt lys,skal snart have udskiftet alt lys på Traileren til dette system
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1047758 af
Besvaret af på emne Sad lige o...
Husk at de skal være CE godkendte, ellers bliver de afvist ved syn. Ved jo dog at vi jo ikke syner vores trailer fra tid til anden - så det går jo nok :o)

Mere
14 år 7 måneder siden #1047744 af Henrik Soele
Besvaret af Henrik Soele på emne Sad lige o...
Biltema har røde og hvide til en halvtredser, ved ikke om de også har gule.
De ligner dem Hella laver.

• Gæst
  • Gæst
14 år 7 måneder siden #1178281 af
Sad lige o... blev oprettet af
Sad lige og surfede på nettet efter led pærer og stødte på denne hjemmesidehttp://www.matronics.dk/Produkter/Biler/Diodebokse/Universal24v.aspx.Der så jeg sidemarkeringslygter til 139 kr p stk komplet til montering, de har også røde og hvide,de ser fikse ud og for mig at se er de et godt alternativ til de elendige lugter trailerene er monteret med fra fabrik,strømforbruget er også meget lavt.
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.166 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer