Inliner el...

• Christian Balle
  • Christian Balle's profilbillede Emne forfatter
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
14 år 8 måneder siden #1047275 af Christian Balle
Besvaret af Christian Balle på emne Inliner el...
Tak for indlægene. Er der ikke nogle der har prøvet de nye inlinere goodspeed fra kinetik?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #1047244 af
Besvaret af på emne Inliner el...
Ingen problemer med mine sorte Daiwa inliner, en gang imellem trækker jeg en stump uldgarn med sulfo igennem med "tråderen" og skyller efter med vand og så glider det bare perfekt.

Mere
14 år 8 måneder siden #1047237 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Inliner el...
Tjah-har haft de hvide Daiwa in-linere i +10 år, og synes meget bedre om dem, end de traditionelle. Men indrømmet - det kan være svært at ''tråde'' dem, ligesom de kan løbe langsomt ud, når vandet er på is-grænsen.
Knæk og bræk
Steen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #1047215 af
Hej har aldrig haft problemer med mine inline stænger, det er daiwas linear interline med spiral løb. Jeg synes det er den fedeste stang på market.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #1047207 af
Hej

Er også gået tilbage til den gode gamle stang med øjer efter at have prøvet inliner. De er gode i starten, men med brug kommer der skidt ind i stangen og øger friktionen. På en tur i vinters knækkede den ene stang lige pludselig, uden at der var ret meget belastning på. En ven fortalte mig at det kunne ske med dem når det var koldt.
Mvh Ulrik

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #1047203 af
Jeg har prøvet begge dele og tilbage ved stænger med øjer. Den primære årsag er at der om sommeren kommer noget "fedtmøj" i vandet (Lillebæltsområdet)som sidder på linen og aflejres i klingen på inlinerne med det resultat friktionen forøges dramatisk!!Kan varmt anbefale Greys Sin 8,6" de totalt fede og har nogle kanon øjer.
Mvh
teamufling.blogspot.com

Tid til at oprette siden: 0.186 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer