-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Inliner el...
Inliner el...
-
Christian Balle
-
Emne forfatter
-
-
Premium Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
14 år 8 måneder siden #1047275
af Christian Balle
Tak for indlægene. Er der ikke nogle der har prøvet de nye inlinere goodspeed fra kinetik?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
14 år 8 måneder siden #1047244
af
Ingen problemer med mine sorte Daiwa inliner, en gang imellem trækker jeg en stump uldgarn med sulfo igennem med "tråderen" og skyller efter med vand og så glider det bare perfekt.
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
14 år 8 måneder siden #1047237
af Steen Højager
Tjah-har haft de hvide Daiwa in-linere i +10 år, og synes meget bedre om dem, end de traditionelle. Men indrømmet - det kan være svært at ''tråde'' dem, ligesom de kan løbe langsomt ud, når vandet er på is-grænsen.
Knæk og bræk
Steen
-
-
-
Gæst
-
14 år 8 måneder siden #1047215
af
Hej har aldrig haft problemer med mine inline stænger, det er daiwas linear interline med spiral løb. Jeg synes det er den fedeste stang på market.
-
-
-
Gæst
-
14 år 8 måneder siden #1047207
af
Hej
Er også gået tilbage til den gode gamle stang med øjer efter at have prøvet inliner. De er gode i starten, men med brug kommer der skidt ind i stangen og øger friktionen. På en tur i vinters knækkede den ene stang lige pludselig, uden at der var ret meget belastning på. En ven fortalte mig at det kunne ske med dem når det var koldt.
Mvh Ulrik
-
-
-
Gæst
-
14 år 8 måneder siden #1047203
af
Jeg har prøvet begge dele og tilbage ved stænger med øjer. Den primære årsag er at der om sommeren kommer noget "fedtmøj" i vandet (Lillebæltsområdet)som sidder på linen og aflejres i klingen på inlinerne med det resultat friktionen forøges dramatisk!!Kan varmt anbefale Greys Sin 8,6" de totalt fede og har nogle kanon øjer.
Mvh
teamufling.blogspot.com
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Inliner el...
Tid til at oprette siden: 0.186 sekunder