Køge bugt...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #1047093 af
Besvaret af på emne Køge bugt...
Hej igen, jamen det vælter jo ind med tilbud. Der er en nært forestående 60 års fødselsdag på sjælland og der er aftalt med konen at dagen efter skal bruges på køge bugt, så jeg ringer i nærmeste fremtid.

Vi ses på møn i påsken, der er bestilt lejlighed på klintholm havn fra mandag til mandag, så det skal nok blive en god påskeuge.

MVH Frank

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
14 år 8 måneder siden #1047085 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Køge bugt...
Hej Frank mfl.

Hvis Allan ikke er hjemme, så læg en mail, så kan jeg sikkert også hjælpe - evt. også med følgeskab.

Knæk og bræk
Steen

Mere
14 år 8 måneder siden #1047084 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Køge bugt...
Hej Frank mfl.

Hvis Allan ikke er hjemme, så læg en mail, så kan jeg sikkert også hjælpe - evt. også med følgeskab.

Knæk og bræk
Steen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #1047075 af
HEJ.
Jeg skal til Møn i Påsken og bliver der i ugen efter paske , men er vejret ikke til det tager jeg til Køge bugt og det gør vi også i bededagsferien så du kan skrive hvis du vil have følgeskab fra 2-4 JSK både da vi tager et par ture til Sjælland hvert år og vi har fået stor hjælp af medlemmer fra SSK og får det stadig. Hyggen er i højsædet , men hvem faen gider ikke fange en fin HØ.
Fiskehilsner
Jens Mærsk

• Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #1047064 af
Hej Allan, det vil jeg benytte mig af når tiden nærmer sig.

Ja det er stadigt jeres gamle Kegnæs jeg sejler i, tror du bare jeg kan slippe den løs og den så finder pladserne for mig? Det må prøves -)

Jollen har gennemgået en lille forvandling siden jeg overtog den, så det er ikke sikkert du kan genkende den mere.

Vi snakkes ved når tiden nærmer sig

MVH Frank

• Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #1047062 af
Hej Frank
Skriv til mig når du kommer, så vil jeg gerne hjælpe dig på det tidspunkt, fiskeriet kan have flytter sig om det er i den sydlige eller nordlige del af bugten det sker, på det tidspungt du kommer.
Har da også nogle pos. du kan få, når du kommer
Hvis du vil have det.

Ps.
Sejler du stadige i den gode gamle Kegnæs 470. for den kender bugten.
den har sejlet der mange timer.

Tid til at oprette siden: 0.177 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer