Brugte fis...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #1046866 af
Besvaret af på emne Brugte fis...
Tak for de positive svar. Jeg sender gerne add. over mail, men vil godt lige have styr på hvormange der sender og hvad. Så skriv endelig så svare jeg fluks på mailen. Igen tak også for forslaget om at møde op til klubaften. Ser lige hvormange der i første omgang kontakter mig. James Team Kraka III

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #1046825 af
Besvaret af på emne Brugte fis...
Forslag: Mød evt. op til en klubaften eller et arrangement i klubben, hvor alle der kunne tænke sig at donere ældre grej kunne udlevere grejet direkte til dig.
Denne indsamling med dato, kunne anonceres via vores hjemmeside og aftale med bestyrelsen.

Mere
14 år 8 måneder siden #1046822 af Ian danielsen
Besvaret af Ian danielsen på emne Brugte fis...
ja en adresse ville være en hjælp har også noget som jeg kan sende til et godt formål og det må man jo sige det er

• Claus Bjørn Jeppesen
  • Claus Bjørn Jeppesen's profilbillede
  • Moderator
  • Moderator
Mere
14 år 8 måneder siden #1046821 af Claus Bjørn Jeppesen
Besvaret af Claus Bjørn Jeppesen på emne Brugte fis...
Hej James
Er der en adresse jeg kunne sende til...har nok et par kg hjul og grej jeg gerne vil sponcorere....stænger har jeg desværre ikke noget ekstra af...dem bruger konen som plantepinde ude i haven :-)

• Gæst
  • Gæst
14 år 8 måneder siden #1178093 af
Brugte fis... blev oprettet af
Brugte fiskesæt søges i fr. sund området.... som bortgives..!!!!
Jeg arbejder på en speciel skole i fr. sund med 45 elever. Vi er jævntligt på fisketure på havet og langs kysten. Ved fælles ture har vi dog problemer med at skaffe fiskesæt til alle elever. DERFOR søger jeg fiskesæt (hjul og stænger) der virker men som bare samler støv sammen med mange af de andre stænger vi lystfiskere ofte ender op med at have stående. stænger og hjul som I måske aldrig bruger og alligevel bare vil af med. Vi kan hente grejet i fornuftig afstand
På forhånd tak
James

Tid til at oprette siden: 0.196 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer