MANGE STOR...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #1046476 af
Besvaret af på emne MANGE STOR...
Ja der må være mange store torsk, når selv Jan Kristoffersen kan fange en på 25 kg..
www.nordic-sea-angling.se/wtx_news/showp...asp?state=All&id=800

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #1046473 af
Man skulle tro du havde aktier i NSA, Nikolaj..:-) Spøg til side..det er nogle fantastiske mængder af torsk der er deroppe. Kan huske din beretning fra sidste med buler på størrelse med "højhuse"..imponerende..

Mere
14 år 9 måneder siden #1046472 af nichlas iversen
Besvaret af nichlas iversen på emne MANGE STOR...
det er godt og se at der også er kommet lidt gang i Jan. da han jo ik var så heldig sidst år.

www.123hjemmeside.dk/team-stormen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #1046468 af
Det er da heldig vis at jeg skal på arbejde idag, for hvem gad da lige at fange sådan nogle store torsk -)

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #1178026 af
MANGE STOR... blev oprettet af
MANGE STORE TORSK fanget da fiskeriet startede ved Sørøya i Norge idag...
Jeg opdaterer løbende den næste uge, da Jesper er deroppe og guider i denne uge.
Følg med på www.teamsvinet.dk/11441692

Jesper selv har rundet at skarpt hjørne idag, idet han fangede sin måler nr 100 endog en ny PR på 25.4 kg.
Men der er faktisk fanget flere idag som var større en den og de fisker stadig...

Er nogen interesseret i at komme derop, kan I finde yderligere info på www.nordic-sea-angling.se
Hjemmesiden fåes også med dansk tekst.
Har I yderligere spørgsmål er I velkomne til at skrive til mig på:
Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Jeg guider selv deroppe fra den 24.-31. marts hvor der også stadig er ledige pladser.
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.167 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer