hej drenge...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #1046431 af
Besvaret af på emne hej drenge...
tusind tak for en hulens masse info :) rigtig rart :)
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #1046409 af
Okay Jackie. Det var jeg faktisk ikke klar over. Jamen det er jo bare kanon. så begynder man langsom at kunne "bruge" dem rigtigt ) Og ja det er en guldgrube :) Tak for info!

• Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #1046392 af
PS. For dem som ikke allerede har laksefeber, kan det anbefales at besøge
Jans hjemmeside, han har lagt sin lysbilledserie fra Møn / Rügen ud på den... Iøvrigt et kanon initiativ, Jan...

teambluemagic.blogspot.com/

• Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #1046391 af
Hej Kristian. Du har jo ret langt hen ad vejen. De første år var det ikke muligt at vælge Rügen som fangststed, da var man nødt til at skrive Møn. Dette blev rettet for omkring et år siden, så må vi regne med at efterfølgende er statestikken rigtig. Men der er jo tale om en sand guldgrube af info, for den som ikke har været der før. Agn, farver, dybte, metoder osv, og ikke mindst den skrevne tekst.

• Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #1046387 af
Jackie, det er også sådan jeg gjorde da jeg bestemte mig for at I år skulle være min første tur til Møn(Møn - ikke Rügen). Men er problemet ikke at mange af Rügen laksene er indskrevet under Møn? Det giver jo ikke det helt rigtige billede så. Men jeg har alligevel brugt de rapporter fra Møn og konkluderet at det nok var i april, jeg skulle forsøge mig dernede, hvis isen er væk til den tid :)

• Gæst
  • Gæst
14 år 9 måneder siden #1046381 af
Et lille tip: Gå ind under Fangster, Søg efter fangst, skriv Møn, og op dukker et væld af nyttig info... K&B

Tid til at oprette siden: 0.173 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer