Hej. Sad o...

Mere
14 år 10 måneder siden #1045261 af Allan Nielsen
Besvaret af Allan Nielsen på emne Hej. Sad o...
Ja smart men vil nu osse mene at jeg mest har brug for et kompas hvis strømmen pludselig svigtede ellers bruger jeg navigatoren, der er forøvrigt osse kompasrose i hvis det er det man vil have.

Så vil men det er lidt spild af penge at investere i.

Mvh. Allan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 10 måneder siden #1045246 af
Besvaret af på emne Hej. Sad o...
Jep smart dims, men jeg navigere mest efter min GPS navigator.
Men jeg jeg kunne godt bruge et almindeligt kompas det jeg har nu kører lidt som vinden og bølgerne blæser.

• Gæst
  • Gæst
14 år 10 måneder siden #1045238 af
Martin vi kan da altid lave pose navigationen.
Den virker 100% hver gang.

• Gæst
  • Gæst
14 år 10 måneder siden #1045237 af
Ja smart er det..! Lige på nær at det eneste tidspunkt jeg ville bruge et kompas er hvis der evt. gik ged i strømmen og min GPS ikke virkede.. Og så hjælper det jo ikke også kompasset kører på strøm -)

• Gæst
  • Gæst
14 år 10 måneder siden #1177860 af
Hej. Sad o... blev oprettet af
Hej. Sad og kiggede på Ship Shops dk hjemmeside og fandt et elektronisk kom pas,det er smart, det virker som et fluxgate kompas med digital udlæsning og nema 183 udgang til andre instrumenter,det er forholdsvis dyrt 1900 kr. men det har en smart funktion displayet kan plaseres ved siden af de andre instrumenter og kompasdelen kan sættes der hvor det ikke påvirkes magnetisk,dvs hvor i båden der er plads,det er jo smart da man ikke altid kan få den optimale placering grundet påvirkning fra andre aparater.Der er sikkert andre der har set dette,eller har kommentarer, men jeg syntes det er smart.
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.156 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer