Hundigehav...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 10 måneder siden #1044484 af
Besvaret af på emne Hundigehav...
Hej Kim.

SÅDAN godt gået, du vil se at når først "proppen" er kommet af, kommer der fisk meget lettere i båden :-)
Ang. de flade har jeg først fisket dem i år, så jeg har ingen anelse om hvor de skal tages om vinteren/foråret, du skal dog være opmærksom på at de vist nok er fredet fra 15 januar, men det er til at finde ud af.

Mvh. Team Janka

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Kim Lorenzen (Nereus)
  • Kim Lorenzen (Nereus)'s profilbillede
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
14 år 10 måneder siden #1044441 af Kim Lorenzen (Nereus)
Besvaret af Kim Lorenzen (Nereus) på emne Hundigehav...
Hej Jan

Uheldig dag for dig.

Vi tog ud ved 9 tiden, efter af få fjernet lidt is (ca.1 cm tyk) fra bådpladsen. Fik lidt hjælp af en garnfisker, tak for det.

Vi startede efter flade, mens vi fik lidt morgenmad. Og forsatte med det et par timer uden gevinst. Så tog vi mod prikken for at trolle, fik en fin stor ørred, men linien på apex''en knækkede, da jeg fik den 0,5m fra nettet.
En halv time fik jeg et nyt hug, og gik nettet en ørred på 2,1 kg. Min kun anden havørred i min fiskehistorie.
Vi forsatte omkring prikken til kl.15, for at tage tilbage til flade og fiske en lille time, men stadig ingen held med de flade.

Er de samme sted som i septemper, eller på dybere/lavere vand ?

/Tema Nereus

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 10 måneder siden #1044437 af
Så kom team Janka i mål igen, dog uden scoring :-(
Kom lidt sent ud af starthullerne, så jeg var først på vandet ved 10-tiden. kl. 12 forsvandt signalet til min autopilot, og så var der ikke meget sjovt ved at trolle. Hev kuglerne, og gik ind på lavere vand, for at få lidt flade. Da stangen skulle tjekkes opdagede jeg at jeg havde mistet håndtaget til hjulet. Hvilken lorte-tur, så jeg valgte at tage i havn. På rampen i Hundige mødte jeg XXX (Team XXXX), der havde placeret sin båd på ,den gode ophalerplads. Desværre skulle XXX lige hjem og hente sin trailer først, så jeg måtte bugsere båden over til den "dårlige" side. DET ER SGU IKKE GOD RAMPEPOLITIK!!!! og så var han ssk´er ????? (Havde lige lidt galle jeg skulle af med) :-) Er ikke interesseret i at hænge nogen ud, men tænk jer om alle sammen. Det er ikke sikkert den næste er lige så flink som jeg :-)
For at gøre en lang historie kort, så fangede jeg ikke noget :-( men vejret var fantastisk. Har lige hørt i min øresnegl at fisken til nytår kommer fra Sticks´n´sushi :-)

Mvh. Team Janka.

• brian bonde
  • brian bonde's profilbillede Emne forfatter
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
14 år 10 måneder siden #1044419 af brian bonde
Besvaret af brian bonde på emne Hundigehav...
Ja de flade er der i nu god tur venner.
Bilag:

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 10 måneder siden #1044401 af
Så kom Janka i land, desværre uden fisk til nytårs-aften :-). Vejret startede ellers ganske perfekt, men det begyndte at blæse ret kraftigt op sidst på formiddagen, så det var ikke engang sjovt at være på vandet :-(. Jeg lå i den nordlige del af bugten, fra akvariet og ud til Tude-Marie, men som sagt ingen fisk. Meget ålegræs på krogene :-( skulle kontroleres ca. hvert kvarter.
Men i morgen :-)se her : www.windfinder.com/forecast/sjaelland_ishoej#
Der er lagt i kakkelovnen til en "ornlig syg fisker" :o)

Mvh. Team Janka.

• Kim Lorenzen (Nereus)
  • Kim Lorenzen (Nereus)'s profilbillede
  • Senior Member
  • Senior Member
Mere
14 år 10 måneder siden #1044393 af Kim Lorenzen (Nereus)
Besvaret af Kim Lorenzen (Nereus) på emne Hundigehav...
Satser på en tur ud fra Hundige imorgen. Er de flade der stadig ?
Og hvor tager i hen ?
Ses måske derude imorgen.

Mvh Kim / Team Nereus

Tid til at oprette siden: 0.193 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer