-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Har fået ...
Har fået ...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 11 måneder siden #1044362
af
Hej igen Ebbe, brug de to som dipsystænger, til downrigger bruger jeg 12-20lbs det funker optimalt. Thor
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 11 måneder siden #1044361
af
Jeg er ved at rigge båden til trolling-fiskeriet. Er derfor lidt af en novice på området. Havde tænkt at investere i 4 trolling stænger med SG 47 hjul, samt 2 dipsy stænger også med SG 47 hjul. Hjulene er jeg som sådan ikke i tvivl om. SG47 får jo stort set kun ros på denne side. Jeg er meget mere i tvivl om hvilke stænger jeg skal investere i, og nu har jeg fået disse 2 stænger i julegave. Skal jeg bytte dem til et andet mærke eller kan de anbefales. ?
vh
Ebbe
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 11 måneder siden #1044360
af
det er jo faktisk det samme men 9 fod og 20-30 lbs egner sig godt til dipsy stænger, normalt vil man bruge en 8 (8.6) fod og lidt blødere stang på rigen men det er nok en smags sag,og igen hvor og hvad skal du fiske efter.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 11 måneder siden #1044358
af
Min tvivl går mest på om det er dipsy stænger eller downrigger stænger jeg har fået. Der står ingenting på dem andet end " Godspeed " og 20-30 Lbs.
Ebbe
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 11 måneder siden #1044355
af
Der var jeg vist lige hurtig nok, for du skriver jo ikke, at du vil bruge dem til dipsy. Men jeg vil mene, at du også godt kan bruge den på downriggeren, selv om der normalt bruges bløde stænger her. Det praktiserer jeg selv ind imellem.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 11 måneder siden #1044354
af
Dipsystænger skal være stive i det - ellers bliver det svært at udløse dipsyen. Det er også derfor, de fleste bruger uelastisk fletline til dipsy. Så det er bare med at komme ud og prøve gaven!
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Har fået ...
Tid til at oprette siden: 0.164 sekunder