Opråb Opr...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #1044312 af
Besvaret af på emne Opråb Opr...
Hvor har i dog ret :o) Det er bare med at få pakket en kost og salt med i bilen, og så indstille sig på lidt arb. inden man tager ud. Skulle der så være isfrit aligevel, så giver det jo bare mere fisketid :o)

Mvh. Team Janka.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #1044310 af
hej jan.. du må meget gerne lige gøre hundig isfri,,så er der også en mulighed for at jeg kan få min båd op af vandet..man kan vist med rette ord sige at den har fået en FAST plads i havnen..

• Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #1044308 af
Intet tidspunkt er da dårligt for en lystfisker, kun når vi ikke kan komme på vandet..:o) Men velkommen til rungsted, der er næsten altid til at komme i og op.. om ikke andet er der salt på havnen... Men tror faktisk det meste er væk i alle havne i løbet af imorgen...

Men en spand salt og grus i bilen er nok en god ide, da der er lovet mere frost senere på ugen

• Martin Rasmussen
  • Martin Rasmussen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
14 år 11 måneder siden #1044307 af Martin Rasmussen
Besvaret af Martin Rasmussen på emne Opråb Opr...
Hey Jan..

Det har intet med dårlige tidspunkter at gøre.. fisk frem for jul.. :-)

Du må bare frem med lidt grus og salt..

Glædelig jul..

• Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #1177691 af
Opråb Opr... blev oprettet af
Opråb Opråb.
Til alle brugere af Hundige Havn. Jeg har lige været forbi, og til min rædsel konstateret at der er is i havnen!!! Jeg har planer (hvis vejrudsigten holder) at tage på trollingtur søn., man., tirs. og ons. (hvis konen tilader det)!!!!
Er der nogen der ved (Team Kylle!!!) om der bliver rydet på rampen, eller skal jeg selv medbringe salt og skovl.

Mvh. Team Janka.

PS. Ved godt det er et sygt tidspunkt at skrive på, men havde lige 10 min. og det iriterede mig, at flere fiskedage skulle gå tabt pga. dårlig planlægning.

Tid til at oprette siden: 0.168 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer