Lous Flak ...

• Steen Møller Madsen
  • Steen Møller Madsen's profilbillede
  • Elite Member
  • Elite Member
Mere
14 år 11 måneder siden #1044241 af Steen Møller Madsen
Besvaret af Steen Møller Madsen på emne Lous Flak ...
Er der is i Skovshoved havn? Isefjorden (Inderbredningen) er ved at være belagt med fast is...
Har planlagt den årlige nytårstorsketur den 29´nde fra Skovshoved. Det lader dog til at det sædvanlige fine torskefiskeri ved juletid (efter "krabbeædere") er udeblevet i år.
Men måske er Storebælt et bedre bud? Er der nogen der har
prøvet vinterpladserne ved Helsingør?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #1044221 af
Besvaret af på emne Lous Flak ...
Kan også fortælle at Bugten fiskede Mandag den 21-12 dårligt. Vi fik ingen ting på en hel dag.
Trollanden

• Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #1044206 af
Besvaret af på emne Lous Flak ...
Tak for opdatering af fiskeriet i weekenden. Det er altid spændende at følge fiskeriet på sundet, også selv om det ikke giver fisk.

• Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #1177673 af
Lous Flak ... blev oprettet af
Lous Flak fiskede ikke godt i lørdags!

Alle jer der sidder og har fiskeabstinenser, i kan godt slappe af igen! I går ikke glip af noget for tiden i Øresund.

Udover det tog ca. 1 time af klargøre båd, pga. frost og andre vejr relaterede problemer, så kunne det godt lade sig gøre at sejle til trollingområderne i lørdags. Bølgerne kom dog skråt forfra, hvorfor sprøjt under sejladsen dækkede den ene side af båden med et tykt islag. Desværre ramte sprøjt også stængerne på taget, hvorfor 3 fiskestænger med hjul også var dækket af et islag. Frem med nye stænger!

Nå, men endelig fremme blev stængerne sat. Det første jeg lagde mærke til var den store mængde grøde der var i vandet - mon man kan fiske i dag i med al det ålegræs?
Nej det kunne man ikke. Jeg fik sat 4 stænger, men kunne i fast rutefart hive den første stang i, når den sidste var sat. Sådan fortsatte jeg. Maks 5 min. imellem alle stænger blev tilset. Der var alt for meget skidt i vandet, efter 4 timer uden et hug opgav jeg.
Har vedhæftet et billede af downrigger godt dækket af is... I går ikke glip af noget! Nyd julen hjemme hos familien...

Mvh båden PISCATOR
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.159 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer