Hej. Så e...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #1044011 af
Besvaret af på emne Hej. Så e...
Hej med jer. Tusind tak for det, nu er der da lidt at læse på.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #1043945 af
Prøv at læse Jack Rapids hjemmeside (www.jackrapid.dk) og se hvad han siger omkring hvide kroge. Det kan IKKE anbefales.

Der er sket meget omkring farver, og jeg har tidligere været stor fortaler for helt hvide blink (men ikke kroge). Det er korrekt, at sort er helt kamoufleret og hvid er ingen kamouflage - men fisk hugger ikke altid kun efter sult - de kan/skal også provokeres til hug.

Men vil man gøre særligt opmærksom på sin krog? Det tror jeg nu ikke jeg vil. Blanke kroge, sorte kroge og røde kroge fanger jo - men en helt hvid vil være mere synlig. Måske ikke så godt.
Igen - måske - fordi jeg ikke ved, om krogens farve evt. vil provokere til hug!
Men teorien er, at blinket skal være synligt og krogen skjult. Så jeg ville ikke anvende en hvid krog.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #1043859 af
Jeg har selv købt røde kroge til trollinblink og ved da at røde trekroge på kystblink virker. Jeg mener at det var i Sport Dres at jeg købte og det er VMC kroge.

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
14 år 11 måneder siden #1177631 af
Hej. Så e... blev oprettet af
Hej. Så engang et trolling blink, hvor krogen var malet hvid.
Er der nogle der har noget erfaring med det, giver det noget, og måske nogle ander farver..?

Tid til at oprette siden: 0.150 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer