Indbrud ig...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #1042514 af
Besvaret af på emne Indbrud ig...
Hej Jan - den stod på Rungsted trailerplads og der skal den væk fra..nu er det 2. gang inden for et år! Foruden min trailerbom tog de et gammelt kompas og nogle lys - ja du læser rigtigt en pose med diverse stearinlys..
Til det mere positive så havde jeg nu en god trollingtur på Sundet i godt vejr (se under fangster eller på www.s-s-d.dk)

Mvh

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #1042490 af
Besvaret af på emne Indbrud ig...
Hej Allan.
Hvordan gik det så på Sundet? Jeg er ked af at høre det med båden. Havde de taget andet en nummerpladebroen?
Af ren nysgerrighed hvor stod båden? Var den hjemme hos dig selv, i havnen eller var den opmagasineret et helt tredie sted?
Jeg skulle selv havde været til vejning, men da jeg så vejret, da jeg stod op, tog jeg en tur i Bugten i steddet for :o)

Mvh. Team Janka.

• Gæst
  • Gæst
15 år 1 måned siden #1177349 af
Indbrud ig... blev oprettet af
Indbrud igen.. ja min planlagte vejning af båden som Denis ''Silden'' havde været så venlig at arrangere, blev desværre ikke til noget for mig - der havde været ''gæster'' i båden og denne gang havde de også taget min nummerpladebom..så hvis nogen ser en nummerpladebom til en Variant trailer 1350 med reg. nr 0J 9201 så hører jeg meget gerne!
Som plaster på såret tog jeg en trolling tur på Sundet..rapport følger.

Tid til at oprette siden: 0.132 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer