Glostruptr...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #1041904 af
Besvaret af på emne Glostruptr...
Tak for en vel tilrettelagt fladfisketur. Jeg havde formand Flemming med. Vi fangede 37 tykke skrubber med en del op til 700 g. Kanon at få hul på fladfiskerietm i Køge Bugt. Stor ros til arrangementet. Glæder mig allerede til turen næste år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• brian bonde
  • brian bonde's profilbillede Emne forfatter
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
15 år 2 måneder siden #1177243 af brian bonde
Glostruptr... blev oprettet af brian bonde
Glostruptrollingklub.dk takker mange gange til alle de personer som kom og var med til at fange fladfisk i Køgebugt.

Der var 14 både og 40 personer til Køgebugtkonkurrencen og vi fangede tilsammen ca. 300 fladfisk.
Så vi må nok sige at der er kommet gang i bugten efter fladfisk.
Den største var lige over 1 kg.

Vi takker alle sponsere som var så flinke, at hjælpe os med rigtig mange flotte præmiere.
Uden jer var det ikke blevet det samme til denne Køgebugt konkurrence, mange tak.

Der kommer foto og film mm. på Glostruptrollingklub.dk hjemmeside en af de nærmeste dage.

Vi takker for en rigtig god fiskedag.

Håber at I også havde en god dag på vandet.

Vi vender helt sikkert tilbage næste år med en ny Fladfiskekonkurrence

Brian Bonde
glostruptrollingklub.dk/

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.135 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer