-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Drivfisker...
Drivfisker...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 2 måneder siden #1041876
af
Hej Per. Tak for info, men vi skal fejre fruens 30 års fødselsdag så hun lbiver nok lidt knotten hvis jeg er på vandet ) Det må blive en anden gang. Handler du forresten orm i marinebutikken i Korsør?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 2 måneder siden #1041748
af
Hej, kristian, Hvis vejret er fint i næste weekend kan vi mødes igen. Fik også en del fine fisk i går. De fleste fanget syd for broen.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 2 måneder siden #1041735
af
Forfang var af samme type...en enkelt eller 2 perler (røde/gule)...ingen bladspinner mener jeg. Den anden båd havde blot stængerne stående i stangholderen. Jeg prøvede at holde den ene af mine i hånden, men når det føltes som nøk, så gav jeg lidt line og så et lille modhug efter et par sekunder. Men der var intet på alligevel.. Jeg tror næste gang at jeg skal forsøge at spinne ind eller hæve/sænke/nøkke lidt mere, hvis jeg ikke driver hurtigt..
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 2 måneder siden #1041723
af
Min erfaring fra Agersø/Skælskørområdet er, at perler, kugler og glimmer i bedste fald er ligegyldigt. For det meste skræmmer det mere væk, end det trækker til (bare min erfaring). Det helt afgørende - særligt med skalrejer - er, at der fiskes aktivt. Står stængerne i stangholderne, mærker du kun en brøkdel af de fisk, der napper.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 2 måneder siden #1041710
af
Brugte I det samme type forfang?. Til skrubber er perleforfang med ske meget bedre end det gamle kun med en rød kugle. Jeg havde tre stænger ude forleden - fik i alt 14 flade. En af stængerne var med "gammeldags" forfang og den fangede kun én fisk på hele dagen.
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
15 år 2 måneder siden #1041691
af Peter Olsen
Ser ellers lækkert ud .. bon appetite )
Ja det er ret ofte farten som spiller ind (varierende fra dag til dag), sålænge det som det var i dit tilfælde var manglende hastighed.. der ville du kunne havde kunne havde benyttet dig at langsom indtagning eller bare nykke lidt med agnen for at skabe den ekstra attraktion som hurtigere hastighed giver (mere bevægelse af agnen)
Du kan selvfølgelig også aktivt give båden større hastighed ved at sætte båden i on / off i gear og dermed hæve og sænke hastigheden.. Jeg plejer at have størst succes med hastighed omkring ca. 1kn.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Drivfisker...
Tid til at oprette siden: 0.176 sekunder