-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Køge Bugt...
Køge Bugt...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 3 måneder siden #1040854
af
Hej Frits.
Skal lige overtale konen, men ser umiddelbart ikke noget problem i, at mødes i klubben på mandag.
Du får svar i løbet af i morgen, men regner ikke med at der skulle være nogle probs.
Hvor kunne det være fedt, med sådan et arrangement.
Mvh. Team Janka.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
15 år 3 måneder siden #1040852
af Steen Højager
Kan desværre ikke d. 31., men deltager helt sikkert gerne i et sådant arrangement.
K&B Steen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 3 måneder siden #1040850
af
Vi kan desværre ikke deltage i en klubaften da vi har mindre børn der helst skal passe sengetiderne.. Men er stadig meget friske på at tage med på turen.. Vi kan evt. "stå" for oplysningerne fra dem der mødes i køge havn på givende dato..?
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 3 måneder siden #1040845
af
klubmøde, nej, vi er fra Fyn, og er jo naturligvis forhindret,men det andet, jo, det ser meget meget fornuftigt ud, og faktisk et utroligt godt tiltag,så handsken er samlet op, få det til at passe med vejret og min friweekend, og i får kamp til stregen.
vh team speedie
-
Martin Rasmussen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 11
-
-
15 år 3 måneder siden #1040840
af Martin Rasmussen
Jeg ved ikke om vi kan komme til mødet, men Team SR-Fishing er helt klar på en klubtur efter flade i Bugten..
Mvh Martin
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 3 måneder siden #1177050
af
Køge Bugt Flade Festival.
Jeg vil lige starte en ny tråd på dette emne. Jeg foreslog tidligere i en anden tråd:
"Det giver mig den idé, at vi måske skulle arrangere en "Køge Bugt Flade Festival" - et arrangement hvor deltagerne kun kan indveje flade - og kun hvis positionerne hvor fangsten er gjort vedlægges. På den måde kunne vi måske få lavet noget seriøs researche af fangstmulighederne for flade i bugten.Måske noget med frivillig afgangshavn for at få lidt spredning og jævn fordeling af affisket vand?"
Der var positive tilbagemeldinger fra: Team Lima, Team Rødspætten, Team Janka
Jeg foreslår konkret at vi mødes på mandag den 31 i SSK - eller et andet sted og får set på om arrangementet er realistisk.
Hvem er friske på at deltage i et sådant møde?
Frits (Ryds435FC, Putte)
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Køge Bugt...
Tid til at oprette siden: 0.191 sekunder