Fiskeriet ...

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #1041396 af
Besvaret af på emne Fiskeriet ...
Lige en fight af et stk Albacore
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #1041376 af
Da der var lovet lidt vind idag, tog Keld og Bo ud i Ulven mens de gamle blev hjemme. Vi startede med at tage en mindre tun på omkring 20 kg som vi genudsatte, dette var dagens eneste tilbud.
Det begyndte at blæse op til 10 m/s og der kom en del sø, vi valgte derfor at drage hjem over omkring kl 15:00. Vi mødte tomaten på vej ind, og da vi sejlede ind blæste de kraftigt, den noget mindre tomat må have haft en hård tur hjem over. Jeg har hørt at danskerne vil mødes på Kandela i aften og medbringe tun bøffer, så jeg kigger nok forbi med kameret.
Bilag:

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #1041375 af
Nogle af de lidt større både gøres klar til action.
Bilag:

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #1041369 af
Igår var en lang still og til at begynde med en meget varm dag, ingen vind og op til 30 Grader, det var varmt. Ulven fik kun et tilbud med det blev ikke hængende. Grizzly og andre fik dog tun mest sidst på dagen. Idag ser vejrudsigten ud til at der kommer lidt vind mellem 5 og 19 m/s og der kan også komme tordenbyger, så nu vil jeg gå ned på havnen og høre hvad der sker og om det bliver fiske vejr idag.
Bilag:

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #1041351 af
Efter en god dagen på havet, indtages der frisk grillet tun på terrassen, sammen med julle og frue. Keld fik to stk om morgenen på 30 & 40 kg som han genudsatte, for senere at tage den store. Grizzly+René måtte tage til takke med haj etc. efter hvad jeg har hørt. Idag ser det fint ud det er højt solskin her fra morgenen med svag vind. Nu ved jeg ikke rigtigt hvad vi skal gøre hvis vi fanger endu en stor tun, der er ikke mere plads i fryseren :-)
Bilag:

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 2 måneder siden #1041350 af
80 kg tun i båden, der skulle to mand til at hale den op over ræligen
Bilag:

Tid til at oprette siden: 0.211 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer