-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Tager en t...
Tager en t...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 3 måneder siden #1040241
af
Hej
Det er da trist hvis man har haft en god fisketur, at man så ikke kan få lov at dele den med andre uden at man får kedelige og negative kommentare tilbage i hoved. Det gør jo nok bare at fx Claus og andre ikke gider dele deres fangstrapporter ud en anden gang....
Tillykke med fiskene
Mhv Brian Eriksen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 3 måneder siden #1040229
af
Hej Claus.
Med forbehold om at i måske har været 10 personer ombord på din båd, kan jeg simpelthen ikke forstå, hvorfor man tager 50 torsk med hjem fra en enkelt tur.
I bliver da trætte af(kan jeg selvfølgelig ikke vide:). torsk inden i har tygget jer igennem den portion.
Selvfølgelig kan man forsyne venner og familie med torsk, men er vi så meget bedre end de garnfiskere vi har så travlt med at pege fingre af.
Håber ikke det lød alt for mavesurt.
Vh. Henrik Sørensen.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 3 måneder siden #1040204
af
Ok, så kunne jeg have sparet en lang sejltur.
Jeg synes godt nok at det vrimler med undermålere, men det skulle jo love godt for fremtiden -)
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 3 måneder siden #1040202
af
Okay - vi startede på Lous Flak med en væld af småtorsk. Forsøgte så Susannes Flak og Steffans Banke for at se om vi kunne få lidt større fisk. Der var sgu lidt for langt mellem dem - så vi sluttede af igen på Lous Flak med et intens aften fiskeri (omkring 50 fisk i boksen og næsten lige så mange udsmidere).... Positionen hvor stakkene stod særligt højt var N55 49.186 E12 41.788
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 3 måneder siden #1040180
af
Var ude igår(27/7), og oppe omkring pålsjø-hullerne/25-meteren/Sommerknolden var der suverænt mange fisk. Fik både Torsk, makrel, sild, og en enkelt Lubbe!!
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 3 måneder siden #1176881
af
Tager en tur på sundet i eftermiddag (fra Skovshoved) og vil forsøge os med lidt torskebasser. Er der nogle bud på nogle gode pladser lige nu?
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Tager en t...
Tid til at oprette siden: 0.188 sekunder