Checkliste...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 4 måneder siden #1040043 af
Besvaret af på emne Checkliste...
Kender det godt, alt for godt enda. Jeg har stået på havnen og kikket forgæves efter stængerne og på en anden tur, hjulene. Ikke af forglemme turen hvor jeg glemte trollingriggerne. Træls når man har kørt næste 200 km.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
15 år 4 måneder siden #1040042 af
Kun billider og kommentar kan man selv lægge op. Er sikker på du kan sende det til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. og få ham til at lægge det op under tips og triks.

• Gæst
  • Gæst
15 år 4 måneder siden #1040041 af
Den må kunne placeres under tips og triks

• Gæst
  • Gæst
15 år 4 måneder siden #1040024 af
fandt lige ud af, at filen ikke kunne uploades som word. Skriv til mig på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., hvis du vil have filen tilsendt.

• Gæst
  • Gæst
15 år 4 måneder siden #1176856 af
Checkliste... blev oprettet af
Checkliste til trollingtur. Hej fiskevenner. Du kender sikker det, at du har pakket båden også opdager du, at du har glemt en vigtig ting. Der er mange ting at pakke for at tage på en god trollingtur. Jeg har udarbejdet en checkliste, som jeg har lamineret til en for- og bagside. Forsiden indeholder en liste over vigtige ting og bagsiden nogle gode ting du kan gøre, hvis du kommer i nød. Vil bare dele den med jer, der kan bruge den.

Tid til at oprette siden: 0.147 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer