-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Tyveri af ...
Tyveri af ...
-
-
-
Gæst
-
15 år 4 måneder siden #1040025
af
Hej min ven.
Det var en god nyhed at din trailer er hjemme igen. Det er jo lang fra altid at sådanne historier ender lykkeligt. Dog mega trist for ejeren af den Uttern. Det kan være at der er en ejer som er på ferie og ikke har opdaget at hans båd er væk, hvis den altså ikke er meldt stjålet endnu.
Men jeg giver gerne en hånd med, til at uddele nogle øretæver til de idioter som ikke kan lade folks ting være...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 4 måneder siden #1040015
af
Jeg var sku så heldig at politiet havde fundet min trailer, der stod dog en båd på traileren, som var totalt ribbet for motor, instrumenter og udstyr. Båden var en Uttern 5602 ved navn Pøj-Pøj Storstrømmen. Så hvis nogen savner sådan en, er de velkommen til at ringe til mig, båden står på min adresse indtil Politiet får hentet den. Tyvene havde været så flinke at de havde overhældt båden med tændvæske eller lignende, og sat ild til den, men det var heldigvis gået ud igen, så skaderne på båden er meget små.
De skulle fandme have nogen tæsk sådan nogen idioter!!
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
-
Gæst
-
15 år 4 måneder siden #1039980
af
Kan du ikke skrive stelnummeret også, da nummerpladen nok er smidt væk. De har jo ikke nogen reg.attest og køber man en trailer uden denne, ja så er man selvforskyldt i egen dumhed
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 4 måneder siden #1176843
af
Tyveri af bådtrailer!! Tja. Så skete det igen fristes man til at sige, fik min 750kg´s Variant 757 BL trailer (uden bremser) Stjålet i nat fra min adrresse i Nakskov (4900). Så hvis nogen af jer ser den, eller får sådan en tilbudt billligt må i meget gerne sende mig en mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. ,eller ringe på 26185851 På traileren er der monteret Alu gangbro i hele trailerens længde. Reg.Nr. KS 7216
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Tyveri af ...
Tid til at oprette siden: 0.149 sekunder