-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Haaløjsa....
Haaløjsa....
-
Per Motsch Andersen
-
-
-
Premium Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 8
-
-
15 år 4 måneder siden #1039968
af Per Motsch Andersen
hej Ronnie prøv når du fisker efter makreller kun at lade forfanget gå ned til du ikke kan se det mere det har vi haft held med på odden knæk og bræk mhv Per
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 4 måneder siden #1039967
af
Hvis jeg var dig, ville jeg køre til Korsør og fiske nogle flade.
Prøv på ca 7-10m vand.
Ellers kan du skrive en mail til mig.
Hilsen Per
Slagelse
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 4 måneder siden #1039966
af
Tak for rådene indtil nu-har været afsted fra havnsø idag men gav ikke noget det gjorde det i tirsdags da fik vi seks på halvanden time 2 mand har vinden og understrømmen noget og sige.............Fik at vide der skulle være makreler hvis man sat et sildeforfang på men aner jo overhovedet ikk hvor stærkt man skal sejle. Men en spændene dag alligevel dem skal der nok blive flere af-der er sgu dejligt på vandet!!!!
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 4 måneder siden #1039964
af
Prøv at tage den med til Stigsnæs. Der er en gratis rampe og gode muligheder for at fange flade rundt på skrænter og løb. En tidlig morgenstund kan der også være fint torskefiskeri rundt oliehavnen og på skrænterne.Dejlig beskyttet farvand for en begynder
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 4 måneder siden #1039959
af
Hej Ronnie
velkommen
jeg bor lidt udenfor Slagelse og fisker fra Korsør, Mullerup og Køge, når jeg ikke deltager i de arrangementer SSK arrangerer.
Knæk & Bræk
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 4 måneder siden #1176839
af
Haaløjsa....er helt ny på siden har lige købt en terhi 6020 Nordic så man kunne komme i gang med og fiske lidt igen-men har aldrig rigtigt fisket fra båd.Er der nogen der kender til det vestsjællandske og hvor der evt.er vær at tage hen
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Haaløjsa....
Tid til at oprette siden: 0.208 sekunder