Jeg har t?...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 4 måneder siden #1039963 af
Besvaret af på emne Jeg har t?...
Tak for svarene.
Nu mangler vi så bare noget godt vejr, så vi kan komme afsted.
Jeg har også talt med andre, der har fået fladfisk ved vindmøllerne, men det var vist på små områder, hvor der skulle arbejdes lidt for at ramme rigtig.
Har dog ikke helst bestemt mig for, hvor vi tager hen endnu, men hvis der er bare lidt vind, bliver det sikkert det kystnære, da båden er fladbundet, og noget følsom overfor bølgerne.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
15 år 4 måneder siden #1039913 af
Hejsa,

For 14 dages tid siden fik vi en kilo skrubbe ved vindmøllerne syd for mellemfortet. På 10-12 m vand ud om renden. Havde mange kontakter... Men er vist ikke rutineret nok så det var den eneste der kom med op på nær en lille kilos torsk... Så tror det er fint fladfiske vand..

• Gæst
  • Gæst
15 år 4 måneder siden #1039866 af
Hej Nils - hvis ikke L.Flak og Taarbæk give noget så kunne I evt. prøve efter makreller ved Nord Hven - de er kommet og sjove at fange. Evt driv rundt ved NV revet af Hven og fisk med tobis eller sildestykker så skulle I gerne kunne fange en ''mini-tun''

K&B

Mere
15 år 4 måneder siden #1039861 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Jeg har t?...
Hej Niels

Du kan både have held med torsk, flade og ørred omkring Tårbæk rev.

Hvis du starter efter de flade der, hvor du kan se Eremitage Slottet og græsset op til slottet og finder 6-10 meter vand, så skulle den være klaret. Her kan der også være småtorsk.

Hvis du derefter troller på Lous Flak og Tårbæk rev, så er der også gode muligheder for hhv. torsk og de blanke.

Der er også ørred ved møllerne, men her har jeg aldrig prøvet efter flade -)

Knæk og bræk Steen

• Gæst
  • Gæst
15 år 4 måneder siden #1176824 af
Jeg har t?... blev oprettet af
Jeg har tænkt mig at forsøge efter enten fladfisk og/eller trolle enten på Tårbæk Rev eller ved vindmøllerne i næste uge med ungerne. Vi kommer ikke så langt omkring da båden er forholdsvis lille. Har du et par gode fifs til, hvor vi bør prøve enten efter flade eller ørred/torsk eller begge dele ?

Nils Hansen

Tid til at oprette siden: 0.159 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer