-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Nu skal de...
Nu skal de...
-
-
-
Gæst
-
15 år 5 måneder siden #1038979
af
På denne tid af året er Møns Klint (dvs. ud fra Klintholm) et godt bud TIDLIGT om morgenen.
Gerne inde under klinten.
SSK har en tur i juni - men det er kun de rigtigt hardcore der kommer tidligt ud af havnen efter der er gået hygge i den om aftenen. Men de sidste år er der landet fine fisk om morgenen - inden vi andre kom ud af posen!
Knæk og bræk
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 5 måneder siden #1038972
af
jeg takker....
ja det er de blanke der trækker!!! -)
-
-
-
Gæst
-
15 år 5 måneder siden #1038970
af
Hej Martin. Hvis du ønsker at fange ørred, så skal du efter min mening satse mere syd på dvs. køge bugt / Stevns og evt. Klintholm havn på Møn. Men er det torsk og makrel, så er området ved Ven et godt bud på et par givtige fiske dage.
Husk! Der er de bedste chancer for en blank tidligt om morgen jo varmere vandet og luften bliver.
God tur! Knæk og Bræk.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 5 måneder siden #1038964
af
Okay....
ja man kan se på fangstrapporterne, at det er et helt andet hav! Både store torsk samt ørreder... og er man heldig en laks!
Det skal jo bare prøves!
Indtil videre er jeg og en kammerat klar! (mangler lige den faste dato) ellers er vi friske på at mødes med flere både eller få en gast om bord!
mvh. Team Trolle!
Skal lige siges vi er meget grønne på trolling området -)
-
-
-
Gæst
-
15 år 5 måneder siden #1038959
af
Hej Martin
Vi har også prøvet fiskeriet der over vi kørte til kastrup marina købte et kort til 50 kr gode ramber og parkerings forhold, ligger 400 m fra sidste afkørsel inden sverige ved lufthavnen, vi fisket ved vindmøllerne, ven, køge bugt det var en rigtig fin tur og en kanon havn at ligge i.
Hilsen Team WiKA FTK
-
-
-
Gæst
-
-
Forum
-
Hovedforum
-