-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Pirkestang...
Pirkestang...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 9 måneder siden #1046424
af
Saltiga 30 rummer ca 320meter o.38mm fletline.
Hvad angår gearingen, så bruger mange af de erfarne havfiskere hjulet både på revet, sundet og oppe i Norge. Så det behøver du ikke bekymre dig om, det fungerer fint
En anden mulighed er accurate hjul, mener at sportsdres begynder at forhandle dem nu til yderst favorable priser. de har en uovertruffen bremse.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 9 måneder siden #1046416
af
Jeg kan ikke umiddelbart se hvor meget line der kan være på Saltiga 30. Jeg skal jo nok bruge min. et par hundrede meter 0,35-0,40.
Det med lineføreren kan jeg godt forstå, Men slider i ikke tommelfingeren i stykker når den skal bruges som linefører ?
Så er der lige det med udvekslingen 5,4:1. Er det hurtigt nok ?.Saltist har 6,1:1. Det er lidt svært at bedømme herhjemme fra skrivebordet.
Mvh
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
14 år 9 måneder siden #1046411
af
Hej
Jeg "koger" lige en gammel tråd op jeg selv har startet, nu skal der nemlig investeres igen
.
Efter at have brugt mit Penn 321 - som jeg er glad for, skal der nu laves tilkøb af et hjul.
Kravet er stadig at håndtaget skal være i venstre side. Men hjulet skal måske være lidt stærkere, og have en noget længere udveksling, da jeg skal til at prøve det dybe fiskeri på det gule rev (+ 80meter)
Jeg har kigget lidt på Daiwa Saltist som nu fåes med linefører. Men det kan vist ikke fåes med venstrerul !.
Alle inputs er velkomne.
Mvh
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Pirkestang...
Tid til at oprette siden: 0.198 sekunder