-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Ørred fan...
Ørred fan...
-
peter michael ibsen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
15 år 6 måneder siden #1038306
af peter michael ibsen
hej claus - rart at se, at der er nogen, der ikke er fedtet med positionerne, men er nu ret sikker på, at jeg ikke når derud i morgen med den vind, de har lovet. Men under alle omstændigheder ses vi til et par hyggelige dage. Nu kører jeg til Køge, og sætter badekarret i.
Hilsen
Peter
Team Nauta
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mindre
Mere
-
-
-
-
15 år 6 måneder siden #1038300
af Steen Højager
Hej alle
Var ude nogle timer igår inden tordenvejret satte ind, og fiskede først fra Prikken og ind over hullerne, hvorefter jeg rykkede ned over Sønakken og trollede til Mandehoved. Dybt og lavt, langt ude og langt inde uden hug af andet end et par torsk, 4 millioner horn og en del tang.
Der var dog fint med meldinger over radioen, og der blev også luftet en hel del orange flag, så de var der i rimeligt omfang. De fleste meldinger lød på fangster over lavt vand og højt i vandet. Nogen havde 3 eller flere fisk.
Da tordenvejret rykkede nærmere, rykkede jeg op i Akvariet og fik her hug af en ilter havbasse i godkendt størrelse inden stængerne var sat færdig, og så var dagen reddet. Herefter opgav jeg videre fiskeri pga. vejret.
Knæk og bræk
Steen
-
Henrik Erichsen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
-
-
15 år 6 måneder siden #1038283
af Henrik Erichsen
Var ude med stang & waders i går og løb på en del ørreder nede ved Holtug kridtbrud, men desværre først fra kl 23 og 2 timer frem
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 6 måneder siden #1038278
af
UPS! Havde ikke lige kiggede på fangst rapporten fra i dag -) Carsten, Tillykke med den fin fisk fra samme område.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 6 måneder siden #1176529
af
Ørred fanget i Køge Bugt. Da der ikke er nogen meldinger om ørreder fra bugten de sidste par uger, vil jeg hermed gerne del mit sidste WP til alle dem der skal deltage I KTC Konkurrencen denne weekend.
Min sidste ørred fra bugten fik jeg på dette WP: N 55.31.000 E 12.40.000
Jeg vil for god orden skyld sige, at jeg også deltager I konkurrencen denne weekend og at jeg helt sikkert fisker i det pågældende område hvis vejret er godt.
Er der andre der vil dele deres viden eller gode råd, så skriv endeligt på denne side.
Vi ses forhåbentlig til en hyggelig weekend.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Ørred fan...
Tid til at oprette siden: 0.232 sekunder