Hvor meget...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 6 måneder siden #1037962 af
Besvaret af på emne Hvor meget...
Hej. At Overforsikre sig, tror jeg ikke er den gyldne udvej. Hvis du sætter den til eksempelvis 220.000,- og du totalskader båden, så er det vel ikke sikkert at du kan få 220.000,- udbetalt, hvis forsikringen vurderer at den kun er 150.000,- værd på et eventuelt skadestidspunkt, men på den anden side, så er det også dumt at underforsikre sig. Har selv stået i samme situation, så jeg valgte den gyldne mellemvej og fandt den rigtige pris..... 8-)
MVH Frank

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
15 år 6 måneder siden #1037954 af
Besvaret af på emne Hvor meget...
Tja en ny koster ca 190.000 med en 115hk. så umiddelbart vil jeg mene omkring en 200-210.000. men ville nok sætte den lidt højre til forsikring det er jo bedre at være overforsikret da man sjældent husker at fortælle selskabet om vores sidste nye opdateringer:))
Venlig hilsen
Bo

• Gæst
  • Gæst
15 år 6 måneder siden #1176467 af
Hvor meget... blev oprettet af
Hvor meget er en drago 640 med Suzuki 140 HK 4 takst + trailer og alt i udstyr, såsom autopilot, kortplotter, ekkolod, trimflaps, køleskab osv osv mon vær i handel? Jeg skal ikke sælge, men skal oplyse til forsikringsselvskabet hvad min båd er vær. Nogen der har et bud på hvad sådan et sæt mon koster i dag?

Båd og motor er fra maj 2004 og motoren har gået 400 timer.

Tid til at oprette siden: 0.143 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer