-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hvor meget...
Hvor meget...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 6 måneder siden #1037962
af
Hej. At Overforsikre sig, tror jeg ikke er den gyldne udvej. Hvis du sætter den til eksempelvis 220.000,- og du totalskader båden, så er det vel ikke sikkert at du kan få 220.000,- udbetalt, hvis forsikringen vurderer at den kun er 150.000,- værd på et eventuelt skadestidspunkt, men på den anden side, så er det også dumt at underforsikre sig. Har selv stået i samme situation, så jeg valgte den gyldne mellemvej og fandt den rigtige pris.....
MVH Frank
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 6 måneder siden #1037954
af
Tja en ny koster ca 190.000 med en 115hk. så umiddelbart vil jeg mene omkring en 200-210.000. men ville nok sætte den lidt højre til forsikring det er jo bedre at være overforsikret da man sjældent husker at fortælle selskabet om vores sidste nye opdateringer:))
Venlig hilsen
Bo
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 6 måneder siden #1176467
af
Hvor meget er en drago 640 med Suzuki 140 HK 4 takst + trailer og alt i udstyr, såsom autopilot, kortplotter, ekkolod, trimflaps, køleskab osv osv mon vær i handel? Jeg skal ikke sælge, men skal oplyse til forsikringsselvskabet hvad min båd er vær. Nogen der har et bud på hvad sådan et sæt mon koster i dag?
Båd og motor er fra maj 2004 og motoren har gået 400 timer.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hvor meget...
Tid til at oprette siden: 0.143 sekunder