Hej Har f...

• Per Motsch Andersen
  • Per Motsch Andersen's profilbillede
  • Premium Member
  • Premium Member
Mere
15 år 6 måneder siden #1037767 af Per Motsch Andersen
Besvaret af Per Motsch Andersen på emne Hej Har f...
Hej Man skal da altid spænde sin båd fast med flere stropper her man en strop fra den ene side til den anden bagpå er det kun en fastgørelse der skal være en strop i hver side og en strop foran samt spillet det er 4 fastgørings punkter det er ok når man kører i sverie du kan jo se på billedet hvad der kan ske mhv Per
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 6 måneder siden #1037762 af
Besvaret af på emne Hej Har f...
Bruger spillet for, og en kraftig strop agter, der er spændt rundt om båden/traileren. Det hele er spændt rimeligt hårdt for ikke at ligge og "gnave" under transport. Alt løsnes lidt, når båden bare står og venter på næste tur.

• Gæst
  • Gæst
15 år 6 måneder siden #1037736 af
Du skal huske på at uanset om du kører 50 meter eller 500 km er det dit ansvar at båden er fastgjort forsvarligt. Så vidt som jeg forstår det skal traileren faktisk kunne vælte - med båden stadig fastholdt.

Så spillet er ikke nok. Lasten skal være fastholdt.

Jeg bruger stropper på både for og bag. De fåes i biltema for en rimelig penge.

Go'' tur på landevejen

• Gæst
  • Gæst
15 år 6 måneder siden #1037735 af
Man må aldrig lade båden hænge i spillet alene, uanset om det er el eller håndsving. Den skal sikres med en rem eller lignende. Jeg bruger selv en rem jeg sætter i stævnøjet og omkring tårnet. Skal jeg kører langt, så bliver agter enden af båden spændt fast med en rem til traileren.

• Gæst
  • Gæst
15 år 6 måneder siden #1176420 af
Hej Har f... blev oprettet af
Hej

Har fået el spil på traileren og ville lige hvad i andre gør når i kører med båden..

På det gamle hånd spil var der jo ligesom en knare man sloh over som virkede som lås men det er der ikke på el spillene.. hva gør i??

Tid til at oprette siden: 0.167 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer