-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Kære fisk...
Kære fisk...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 6 måneder siden #1037617
af
Tak for tilliden, venner. Den er jo MEGET rar at have. OG ja, der er kommet horn i bæltet, men de er stadig "få", men store. Hovedstimen er jo nok ved at være der også.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 6 måneder siden #1037616
af
Jeg tror du generelt opfattes som en saglig og retfærdig mand Poul-Erik, så det er der vist ingen problemer med. Og ellers må du jo, som du skriver, bare fange en større en, når du finder kameraet ) Er det ved at være hornfisketid i bæltet?
-
-
-
Gæst
-
15 år 7 måneder siden #1037596
af
Når du siger den er vejet på bismer og ikke en eller anden ubrugelig fjeder vægt, så skal den blive..!!! Helt sikkert..
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 7 måneder siden #1037593
af
Den skal da blive som storfanger, vi stoler vel på hinanden?
Hvem har lyst til at snyde, og have dårlig samvittighed hver gang der bliver logget på siden?
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 7 måneder siden #1176395
af
Kære fiskekammerater. Har brug for et sagligt råd vedr. min hornfisk. Den er nemlig kun dokumenteret ved et dårligt mobilfoto (med en tændstikæske som forhold). Derfor er det svært at se formen på fisken, der kan vise størrelsen. Dette er selv en irritation hos mig, når andre laver "forkerte" indberetninger, men fisken var MEGET stor (1,2 kg. på bismar) Derfor vil jeg gerne have bud på om den skal blive på storfanger eller pilles af. JEG ved jo den er stor, men gider ikke lave ballade over en "fisk". Jeg kan jo bare fange en anden, når jeg har fået et nyt kamera.
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Kære fisk...
Tid til at oprette siden: 0.157 sekunder