Netop hjemkommet fra en tur til laksemekkaet, Bornholm, har jeg følgende kommentarer:
1.Først og fremmest tak til Per og Betina, for jeres store andel af succesen.
Maden og jeres interesse i at gøre en årligt kongebegivenhed til en meget stor del af vor sociale værdsætter vi utroligt meget.
Vi ved alle at i begge ville have undt os bedre fangster, men herrer over vejret, er desværre ikke i jeres lod, sådan er vilkårene på fiskeri og jagt.
Det tager vi alle der stod distancen, imod med stor ydmyghed. Jeres gæstfrihed er jo legendarisk, og vi kommer klart igen, da vi alle ved at i gør det i jeres og vores interesse, STOR TAK TIL JER BEGGE OG JERES FANTASTISKE PERSONALE, GIV DEM ET KNUS FRA OS ALLE. !
2. Tusinde tak til Allan Simone og Kenneth Team Haddok, i gør virkeligt en forskel, altid på forkant og altid parate til alternativer til de store onde bølger, arrangementet med en bustur var virkelig en dejlig dag. Sammenholdt med Per og Betinas suppe på Rønne Havn, var det bestemt en dag som opvejer en sølle laks, som vi jo har prøvet mange gange. Et rent 12 tal for oplevelsen, maden og det sociale.
3. Aftalen om at vi spredte os ved bordene til maden var vederkvægende, godt initiv, jeg fornemmer at vi alle fik en ekstra dimension i vores gode ophold på Verona, sådan skal det være i fremtiden, fælleskabet er det gør en klub...
4. Jeg fornemmer at der var en vis negativ holdning over de manglende fangster, helt ærligt, vi fik en anden tur med flere aspekter, som kan samle os, og som vi ikke havde fået hvis fangsterne havde været større, bytte dette for en laks eller to... nej, jeg var tilfreds, og det har andre visket mig i ørene.
5. Alle jer som er med i den kommende uge skal have det største knæk og bræk, som jeg kan udbasunere. I var alle en del af os og det takker jeg fra Odonten jer for.
PS. Bjarnes nøglestunt bør ikke gentages, det var for smart, haåber at den som ikke forstod alvoren, i at han havde unødige beymringer over dette, skammer sig, men vi tilgiver, blot det ikke gentager sig.
Og til slut velkommen på Møn, til festlige og dejlige dage, som vi alle vil ønske jer.
De aller bedste hilsener.
Knud
Odonten