-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej
I uge ...
Hej
I uge ...
-
-
-
Gæst
-
15 år 7 måneder siden #1037315
af
Hej Kenneth og Mogens
Ja, det var noget vi i bestyrelsen i JSk havde betalt os fra, og vi gjorde da ikke noget ved det, at andre tog af den eftersom der var nok til alle.
Jeg har haft kontakt til en lokal fisker og fået en aftale i stand der. Men jeg tror ikke det er noget han gider andet det er i større mængder.
Du kan altid kontakte mig for information.
Vi havde en super Påske med flotte fangster og håber i kan fortsætte det - knæk og bræk.
Med venlig hilsen
Brian Bruun Falkner
Formand JSK
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
15 år 7 måneder siden #1037245
af
Det kan i så takke JSK for da det var dem der havde skaffet det i forbindelse med deres netop afholdte Furono Masters. Det er ikke noget i skal regne med er hverdag men det skader jo ikke at spørge som JSK´s bestyrelse havde gjort.
-
-
-
Gæst
-
15 år 7 måneder siden #1037244
af
Hej Mogens, der er i på havnen så det skulle helt sikkert være muligt, vi oplevede i weekenden at der var sat is frem ved rampen, så man kunne tagen en spand med til køletasken. super service fra Klintholm havn tak for det.
-
Mogens Christiansen
-
Emne forfatter
-
-
Premium Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
15 år 7 måneder siden #1176324
af Mogens Christiansen
Hej
I uge 17 er der et par fynboer der vil prøve fiskeriet fra Klintholm - så lige et praktisk spørgsmål til de mere lokalkendte - kan det lade sig gøre at købe is til køleboksen hos erhvervsfiskerne på havnen ??
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Hej
I uge ...
Tid til at oprette siden: 0.150 sekunder