Tager en t...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1037228 af
Besvaret af på emne Tager en t...
Turen gav intet, selvom vi prøvede mange steder, Dragerup Skoven, Jagthytten, udfor Ejby havn, Vellerup Vig, Rendebæk renden, Kyndby rev begge sider. Hvis i kommer ud, vil jeg gerne høre om jeres resultat, det kan ikke være rigtigt, det ikke kan lade sig gøre, at fange en ørred på trolling på den dejlige fjord, men hvis nu erfaringer udvæksles, kan det jo være!!!! Ravnen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1037169 af
Besvaret af på emne Tager en t...
Jeg glæder mig til at høre hvordan det går.. Vi har nemlig også tænkt på det i nærmeste fremtid.. Og som skrevet bliver der fanget godt fra kysterne

• Henrik Erichsen
  • Henrik Erichsen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
15 år 7 måneder siden #1037163 af Henrik Erichsen
Besvaret af Henrik Erichsen på emne Tager en t...
Hej

Har ikke selv trollet, men kystfangsterne syd for orø altså kendte steder som bramsnæs og tempelkrogen har givet endog rigigt mange fisk den sidste måned, nogle nævner dagsfangster på op til 20-30 ørreder med flere i 2-3kg størrelsen...

• Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1176305 af
Tager en t... blev oprettet af
Tager en trolling tur på isefjorden på mandag, er der nogen der har været på de kanter fornylig, eller er alle med en trollingbåd på øresund eller ved møn? Ravnen

Tid til at oprette siden: 0.161 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer