KLINTHOLM ...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1037016 af
Besvaret af på emne KLINTHOLM ...
Nrmalt er det jo ikke et problem med parkering på havnen, det er jo kun i denne her periode hvor alle har laksefeber :-) det kunne jo laves sådan hvis parkeringspladsen ved basketball banen var fyldt op med biler/trailer skulle dem der ikke kunnne parkere derinde, køre ud for byen og parkere traileren og tag bilen tilbage.Nogle dage er der måske kun 4 både ude på vandet, og der ville det være noget tosset at køre uden for byen for at parkere, når der er massere af plads.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1037014 af
Hvorfor ikke påbudsskilte, så er der jo ikke nogen undskyldnind for st kaste sit vogntog uden hensynstagen. Men det er jo noget Bente skal bestemme, eller foreslå.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1037013 af
Måske nogle skildte med opfording til hvordan man bør parkere.
Alså ikke nogle påbudsskildt, men blot en opfordring. Det kunne vi så alle sammen være med til at præge og hjælpe hinanden med at huske på at overholde.

• Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1037010 af
Hej! Jeg kan kun gi´ dig ret, jeg har aldrig set så dårlig en parkerings moral, bil og trailer holdt fuldstændigt på kryds og tværs. selv de biler der holdt uden trailer holdt meget alternativt, måske der var gået laksfeber i småbåds folket og derfor havde de lagt alt fornuften der hjemme på køkkenbordet....

Måske kunne nogen af de mere rutineret og faste bruge af slæbestedet, hjælpe havnefogede Bente ved at de høfligt viser de ny ankomne hvor de selv parkere dvs. på græsarealet før havnen.

• Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1176267 af
KLINTHOLM ... blev oprettet af
KLINTHOLM HAVN
Vi sejlede ud fra Klintholm havn i lørdags og havde en dejlig dag dog uden fisk.
Vi indløste samtidig et årskort til slæbesteddet (kr. 400,00) og havde i denforbindelse en snak med Bente på havnekontoret om de problemer der er i forbindelse med parkering af biler og bådtrailere. Bente var lidt ked af at man parkerede på hotellets græs m.m. Vi snakkede om at løse problemet og havde en idé hvor man parkerede sin trailer på græsset lige der hvor man kommer ind i Klinthom og derefter tage sin bil ned til havnen og parkere der. Man kan jo godt se der kan holde mange flerer biler hvis ikke traileren er parkeret andetsteds. Fordelen er at vi alle får ligelangt at gå fra bil til båd. en anden fordel er at vi selv finder en løsning inden der måske bliver "trukket" en ned over hovedet på os. Jeg skal lige nævne at dette ikke er ment som et surt opstød på nogen måde, idet jeg selv var en af dem der parkerede med både bil og trailer på havnen. Dette er kun ment som et oplæg til at få en debat igang og måske er der en der sidder med den helt rigtige løsning.

Tid til at oprette siden: 0.148 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer