Det er fø...

• Jan Jørgensen
  • Jan Jørgensen's profilbillede
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
15 år 7 måneder siden #1036946 af Jan Jørgensen
Besvaret af Jan Jørgensen på emne Det er fø...
Taler vi måske forbi hinanden?
Og blander prisen for overnatning i havnen sammen med prisen for at bruge rampen.
Jeg kender ingen havne, der er gratis at overnatte i. Jeg har mødt priser fra 70 kr. til 130 kr.
Derimod er der meget forskel på, hvad det koster at bruge ramper rundt omkring. Forleden i Limhamn ville havnefogeden have 500 SKR i depositum for nøglen, hvoraf man kun fik 400 SKR tilbage, når man afleverede nøglen. Jeg ved godt, at det så ender med at have kostet 65 DKR, men det er et stejlt depositum.
Det er ramperne i Tejn, Hammerhaven og Hasle, der er gratis. Det koster penge at overnatte i havnen.

vh

Jan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1036945 af
Besvaret af på emne Det er fø...
Tejn er da ikke gratis betalte selv til havnefogden i Tirsdags og afregnede samtidig for overnatning i hammerhavn???
Hilsen Bo

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1036930 af
Hej. Kig evt. på www.slaebesteder.dk . Det er en relativt ny side med en oversigt over slæbesteder rundt om i landet, hvor der diverse info om stedet (eks pris). Folk opdaterer dem selv, så nogle steder kan være mangelfulde, men generelt ok.

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1036929 af
700 for årskort i Køge! Der kan ikke købes dagskort :-(

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1036923 af
Kastrup koster 15.- pr. gang, alså 30.- for isæt og optagning.

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1036922 af
Tak for oplysningerne, kan fortælle at jeg samtidig fik koden til toiletterne, men de var P.. Hamrende ulækre! Og ja faciliteterne er under al kritik, den lille bro var ved at styrte sammen da jeg gik på den! Vejer 100 kg -) Så det er sidste gang jeg bruger Nexø Havn!

Tid til at oprette siden: 0.195 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer