-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Det er fø...
Det er fø...
-
Jan Jørgensen
-
-
-
Platinum Member
-
Mindre
Mere
-
-
Modtagne Tak: 0
-
-
15 år 7 måneder siden #1036946
af Jan Jørgensen
Taler vi måske forbi hinanden?
Og blander prisen for overnatning i havnen sammen med prisen for at bruge rampen.
Jeg kender ingen havne, der er gratis at overnatte i. Jeg har mødt priser fra 70 kr. til 130 kr.
Derimod er der meget forskel på, hvad det koster at bruge ramper rundt omkring. Forleden i Limhamn ville havnefogeden have 500 SKR i depositum for nøglen, hvoraf man kun fik 400 SKR tilbage, når man afleverede nøglen. Jeg ved godt, at det så ender med at have kostet 65 DKR, men det er et stejlt depositum.
Det er ramperne i Tejn, Hammerhaven og Hasle, der er gratis. Det koster penge at overnatte i havnen.
vh
Jan
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
-
Gæst
-
15 år 7 måneder siden #1036945
af
Tejn er da ikke gratis betalte selv til havnefogden i Tirsdags og afregnede samtidig for overnatning i hammerhavn???
Hilsen Bo
-
-
-
Gæst
-
15 år 7 måneder siden #1036930
af
Hej. Kig evt. på
www.slaebesteder.dk . Det er en relativt ny side med en oversigt over slæbesteder rundt om i landet, hvor der diverse info om stedet (eks pris). Folk opdaterer dem selv, så nogle steder kan være mangelfulde, men generelt ok.
-
-
-
Gæst
-
15 år 7 måneder siden #1036929
af
700 for årskort i Køge! Der kan ikke købes dagskort
-
-
-
Gæst
-
15 år 7 måneder siden #1036923
af
Kastrup koster 15.- pr. gang, alså 30.- for isæt og optagning.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 7 måneder siden #1036922
af
Tak for oplysningerne, kan fortælle at jeg samtidig fik koden til toiletterne, men de var P.. Hamrende ulækre! Og ja faciliteterne er under al kritik, den lille bro var ved at styrte sammen da jeg gik på den! Vejer 100 kg -) Så det er sidste gang jeg bruger Nexø Havn!
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Det er fø...
Tid til at oprette siden: 0.195 sekunder