Hej Venner...

• 's profilbillede Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1036882 af
Besvaret af på emne Hej Venner...
Hørte over vhf i går at bugten var fyldt med græs.. Vi var omkring møllerne og der var lidt græs.. Ved Barsebæk var der rigtig mange fødefisk og gode bananer på loddet.. med strømmen var noget stærk.. medstrøms trollede vi 3,8 i tomgang og mod 0,2.. Men ingen tvivl om at det er der det sner lige nu..

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1036881 af
Så kom Team Janka i mål, dog uden at have scoret :o), men man må sige at vejret har været helt fantastisk.
I morgen (lørdag) er jeg på igen fra morgenstunden, og skal vi så ikke prøve at se om vi ikke kan overliste en havbasse, eller to!!!
Til orientering for andre, så blev der ikke taget ret meget i dag, hørte kun om en enkelt undermåler. Jeg lå i den nordlige del af bugten, og der var meget græs i vandet, det virkede som om det blev bedre da jeg gik lidt tættere på land (indersiden af 10-m. kurven).

Mvh. Team Janka.

Mere
15 år 7 måneder siden #1036817 af Steen Højager
Besvaret af Steen Højager på emne Hej Venner...
Hvis vejret dur, er Vixen på Bugten lørdag fra frokost og til det bliver mørkt.

Selvfølgelig på 72

Knæk og bræk Steen

• 's profilbillede
  • Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1036806 af
jeg regner med at team falstar båden skal på sin jomfru trolling tur fredag i køge bugt, nu da alt er monteret... forventet afgang bliver kl 8 fra hundig havn

• Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1036800 af
Hej Johnny.
Det ville være rigtigt hyggeligt, men er bleve lidt "loren" ved vejret lørdag, der er lovet 8 m/s fra syd, er det ikke lige rigeligt nok?
Har ellers ikke været ude siden en gang i efteråret, så jeg er lidt "sulten" :o)
K/B til dig også, Håber vi ses/høres på lørdag.

Mvh. Team Janka

• Gæst
  • Gæst
15 år 7 måneder siden #1036794 af
Hey Jan!Vi kigger nok en tur i bugten lørdag, Så du får ikke det hele for dig selv )) K&B

Tid til at oprette siden: 0.183 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer