-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Er der and...
Er der and...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 7 måneder siden #1036811
af
dette er ikke aprilsnar- men der var historisk dårlig fiskeri idag - i hele østersøen (bornholm og Simris). Vi var vel ca 10-12 Dk både fra møn og 6-8 tyskere ved Rügen - fordelt fra Krigers og til Rügen . Den største jeg har hørt om er en Mehrforelle på 80 cm - umiddelbart ingen Plusser idag- og tror ikke at der er blevet landet mere end 5 fisk ialt. Tåge og 100-300 meters sigt i hele området. Så vinden er måske svag - men det er fiskeriet også - vandet var ca 3,5 til 3,8. En tur på sundet ville havde været bedre!
Du må væbne dig med tålmodighed - hvis menuen er Møn!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 7 måneder siden #1036808
af
Vi tager afsted fredag omkring middag, fisker igennem til lørdag aften, eller så længe vejret tillader det, vi prøver natfiskeriet mellem fredag og lørdag. meld gerne ind hvis der er andre der kunne tænke sig at følge trop, kunne være hyggeligt med lidt selskab.
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 7 måneder siden #1036786
af
Pokkers, er skoleramt, kan ikke komme med derned i denne omgang. Får mit køretøj i morgen eftermiddag, og så havde det jo været en god test, om den kan køre så langt *G* - Knæk og bræk til alle, håber der er laks tilbage til mig, engang i påsken...
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 7 måneder siden #1036784
af
Kan man fornemme at der er udbrudt en epidemi af Laksefeber??? K&B til alle...
-
-
-
Gæst
-
15 år 7 måneder siden #1036782
af
Miss U2 kommer både torsdag og fredag, håber på Rügen begge dage men skal lige have monteret og testet min nye AIS vhs torsdag morgen..
-
-
Emne forfatter
-
Gæst
-
15 år 7 måneder siden #1036781
af
Odonten kommer torsdag aften og tager gerne med til Rygen, har radar så det e bare med at hale dyrene op, vi ses til en øl torsdag aften, DBH Knud Stangegård Odonten
-
Forum
-
Hovedforum
-
SSK
-
Er der and...
Tid til at oprette siden: 0.169 sekunder