Hej! Jeg g...

Mere
6 år 6 måneder siden #1103534 af Steen
Besvaret af Steen på emne Hej! Jeg g...
Hvis du har nogen til at installere det, så kan du købe et brugt Webasto oliefyr på DBA , derudover så skal du have noget isolering ovenpå kabinen fx www.bauhaus.dk/rockwool-vintermatter-3000x1000x50-mm.html

Eller hvis du kender nogen der kan installere en mini brændeovn, så kan det blive den billigste løsning i længden, da du jo kan samle tørt træ eller købe billige trækul/briketter.
www.sejlerland.dk/tips-og-tricks/produkt...ave-eller-sommerhus/

Ellers kan du købe en olieradiator med blæser og timer, så du kan indstille den så den slukker ind i mellem, da det ellers hurtigt bliver dyrt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
6 år 6 måneder siden #1188785 af ukendt bruger
Hej! Jeg g... blev oprettet af ukendt bruger
Hej! Jeg går med en tanke om at flytte i en lille 25 fods motorsejler, men jeg hører at der er mange problemer med fugt i båden, i sær hvis man skal bo i den over vinteren. Er der nogen der har erfaring med affugtning af en beboet båd hen over vinteren? Hvad skal der til for at få et godt indeklima? Evt hvis nogen kender et produkt der både kan opvarme og holde et godt indeklima (dog ikke for dyrt, da det ikke er penge jeg har mest af :-) )

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.138 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer