Større bi...

Mere
9 år 1 måned siden #1094098 af Peter Olsen
Besvaret af Peter Olsen på emne Større bi...
hej jørgen,

hvis jeg kikker lidt på sidens kode, kan jeg se du benytter et javasc-ript facebox..
jeg er ikke sikker på jeg forstår fejlen, de billeder jeg har klikket på har virket fint, er det billederne under salg der fejler ?

din asp sider afvikles jo server site og javasc-ript afvikles jo client side (browseren). bilder der skal renders on the fly, vil således kun virke ved ajax kald.

prøv at uddybe problemet lidt, er ret sikker på løsningen er simpel.

/peter

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 1 måned siden #1094090 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Større bi...
hvis du sc-ripter db ud, samt stored procedures, functions eller andre objecter ud, så kan vi vel på den tomme skal lave et test miljø. men en programør finder nok fejlen hurtigere end mig. men hvis det er en løkke, så lyder det som om at værdierne ikke er globale for billederne og derfor ikke er lagret til brug uden for løkken. temp tabeller?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Jørgen Müller
  • Jørgen Müller's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
9 år 1 måned siden #1094076 af Jørgen Müller
Besvaret af Jørgen Müller på emne Større bi...
Det er ikke fordi jeg har glemt denne tråd, at den har ligget stille-: men mere fordi jeg har eksperimenteret lidt mere, desværre uden at løse problemet så jeg kan stadig bruge lidt HJÆLP.

For de langhårede kan jeg oplyse, at data hentes i en database og udskrives via en løkke, det gælder også for link til billede.

Hvis du mener du har løsningen så tøv ikke med at sende mig en mail::

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 1 måned siden #1094015 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Større bi...
Og når det så virker så vil det være rart med store billeder i til salg , og fangster. Måske skal du tænke hen mod en stor billed app pr tråd. Lidt lig det der feks er på Bilbasen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 1 måned siden #1094014 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Større bi...
Selve indlægget har sit eget billed der kan forstørres, i svarene er billed referencen er det det seneste billed der forstørres, selv om man klikker på et af de forrige. Jeg tror at den funktion der vælger billedet fra svarene er sorteret og kun peger på sidste reference, feks max værdien. Dvs den kender ikke de forrige billeder. Bare et gæt. For alt andet er perfekt. Så der er referencerne til svarene der skal fejlsøges i

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 1 måned siden #1094011 af Thejs
Besvaret af Thejs på emne Større bi...
Det er super nu, tak for det!
God påske.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.242 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer