Hej til al...

Mere
9 år 6 måneder siden #1091156 af Ian danielsen
Besvaret af Ian danielsen på emne Hej til al...
per sparre ..så var det jo heldigt toppakningen ikke holdt 10 km længere så havde der ikke været dækning
og så kan jeg ikke sove roligt og er ikke blevet fejlinformeret om forsikring i danmark ``ærgerligt`` men typisk man tror man er forsikret og var det bare ikke alligevel godt jeg fandt ud af det inden der skete noget

vil det sige at i danmark må man klare sig selv... selv om man er kaskoforsikret.. eller er traileren dækket bare uden gods/båd eller hvad

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
9 år 6 måneder siden #1091153 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej til al...
PS det var gennem tryk forsikring

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
9 år 6 måneder siden #1091152 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne Hej til al...
Da vi kørte hjem fra TMB i april manglede vi 4km inden broen da Patrolen satte toppakningen,vi ringede til sos og forklarede problemet,30min efter kom sos Sverige med en vogn med lidt snakken frem og tilbage med sos dk og det svenske sos,blev Patrolen kørt op på fejebladet båden hængt efter bilen og til Køge gik det,3 timer efter første opkald stod vi på hjemmeadressen,fantastisk oplevelse
Bilag:

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Martin Rasmussen
  • Martin Rasmussen's profilbillede
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
9 år 6 måneder siden #1091148 af Martin Rasmussen
Besvaret af Martin Rasmussen på emne Hej til al...
Vi oplevede desværre at skulle benytte os af Tryg´s bjærgningshjælp, da vores leje gik på traileren... På Øresundsbroen.

Vi fik lov til, i første omgang, at æde hele molivitten selv, da Tryg påstod at vi ikke var dækket og selv om vi udlevere mange flere oplysninger end bare reg, nr på traileren. Det skete en Lørdag eftermiddag, hvor det kun var "skutten" der havde åben.

Vi fik efterfølgene fat i Else og vi fik dækket hele fedæsen og fik så også oplyst at det var heldigt at det var sket på Øresundsbroen, da Trygs vejhjælp, på vores bådtrailere, kun er dækker i udlandet og IKKE i Danmark.

Hun fortalte også at man skal have et såkaldt "rødt bevis" som vi hverken før eller efter har set noget til.


Jeg synes faktisk at det er et ret vigtigt punkt som burde tilføjes i faktabladet.

Jeg har skrevet en lille historie om vores oplevelse her:
www.s-s-d.dk/news.php?readmore=1652

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 6 måneder siden #1091143 af Ian danielsen
Besvaret af Ian danielsen på emne Hej til al...
tak Bjarne. det var da dejligt at vide for os forsikrings analfabeter
mange tak, nu kan jeg roligt køre til den anden ende af landet uden at have backup på, og for den sags skyld til Kroatien eller saltstrømmen, som også er på ønskelisten, det er da beroligende at vide

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
9 år 6 måneder siden #1091142 af Bjarne Lehné
Besvaret af Bjarne Lehné på emne Hej til al...
Nej Ian

Du må være blevet fejlinformeret

Vores ordning med tryk er traileren selvfølgelig og dækket, ligesom der er bjærgningshjælp

Ved uheld i Danmark er det nok at oplyse registreringsnummeret (nummerpladen) men i udlandet skal man huske at have sit policenummer med fra Tryg når man tilkalder SOS

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.276 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer