hej der<br...

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1000264 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne hej der<br...
ja det er den "tvivl" som også piner mig lidt, jeg har også overvejet at skifte til den svenske forsikring, da jeg fik ny båd som skulle forsikres og min gamle forsikring Yacht-Pool kunne lige i den forbindelse fortælle at nu skulle der også betales et risiko tillæg, selv om båden står i en lukket og aflåst garage. Jeg bruger stadigvæk Yacht-pool men har ikke helt opgivet den Svenske så hvis der er nogle som har erfaring med dem så lad høre.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1000263 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne hej der<br...
Det lyder alt sammen smader godt , men jeg vil ikke løbe nogen risiko ved at forsikre i et andet land for at spare et par tusind, og når så ulykken er ude skal du så snakke med sverig eller tyskland der hvor sverig har vider forsikret? kan jeg nu kuminikere med dem så der ikke opstår nogen misfofståelser? osv. den risiko vil jeg ikke løbe, så jeg holder mig til tryg, dem kan jeg tale med når det passer mig og de snakker et sprog jeg forstår også når der er problemer, jeg er fuldt ud tilfreds med min ordning, men vil da gerne spare lidt penge men man kan også spare sig fattig.<br>
<br>
mvh per lassen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1000262 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne hej der<br...
Til Dennis<br>
Ja noget kan de finde ud af, jeg har betalt tillæget i 2 år !! Hov.. det er jo næsten det samme som den Svenske forsikr. skal have for at forsikre i 1 år, godt nok eksl. skat, men det giver da stof til eftertanke.<br>
<br>
Hilsen Henning

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1000261 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne hej der<br...
til tommy..<br>
<br>
ja det siger de, men det sagde de også for 2½ halvt år siden... tror du selv de kan finde ud af det ..??? så stort " system " har de heller ikke at adminitrer.. :o)<br>
<br>
hilsen dennis.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • ukendt bruger
  • ukendt bruger's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Mere
20 år 6 måneder siden #1000258 af ukendt bruger
Besvaret af ukendt bruger på emne hej der<br...
Til Peder, hvis det er ved Yacht-Pool du er forsikret så vær helt rolig, du kommer også til at betale risiko tillæg.<br>
De har ændret på deres forsikring og det vil også med tiden komme til at gælde for deres gamle kunder.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Mere
20 år 6 måneder siden #1000256 af Peder Jensen
Besvaret af Peder Jensen på emne hej der<br...
Vedr. risikotillæg så lyder det lidt mærkeligt at du betaler ekstra for at have en påhængsmotor på,det har jeg ligesom også men jeg betalet ikke risikotillæg.<br>
Jeg betaler for kasko - ansvar - statafgift...nix weider.<br>
Spørgsmålet er så hvad der er rigtig og forkert nu,hvad oplever andre på deres policer??

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Tid til at oprette siden: 0.210 sekunder
Leveret af Kunena Forum
Vi bruger cookies på Smaabaadsklub.dkPå Smaabaadsklub.dk bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på Smaabaadsklub.dk, accepterer du samtidig vores cookiepolitik. Læs mere her
ja, jeg accepterer